فراخوان رزیدنسی هنرمندان در بارسلونا

هنرمندان حوزه چاپ میتوانند برای اقامت 2 هفته تا 2 ماهه در چاپخانه بارسلونا درخواست کنند.


به گزارش گالری آنلاین، چاپخانه بارسلونا از سال 1986، یک استودیوی هنری بوده است تا آثار خود را در زمینه حکاکی کالکوگرافی با استفاده از تکنیک هایی مانند اچینگ، آکواتینت، مزوتینت، کاربوراندوم و غیره توسعه داده است.

این مرکز به هنرمند امکان کار در فضایی اختصاص داده شده به چاپخانه در مرکز بارسلونا و احاطه شده توسط مکان های نمادین شهر را ارائه می دهد.

این استودیو دارای تمام ماشین آلات و ابزار لازم برای کار بر روی تکنیک های حکاکی و چاپ و همچنین کار با زایلوگرافی، مشمع کف اتاق، حکاکی عکس، چاپ روی صفحه، سیانوتایپ و غیره است.

مدت اقامت:

از 2 هفته تا 2 ماه

استودیو/ فضای کاری

این استودیو دارای بیش از 120 متر است که در اتاق های مختلف مجزا شده است که هنرمندان می توانند آثار خود را در فضایی آرام و الهام بخش توسعه دهند. این استودیو دارای 3 دستگاه چاپ در اندازه های مختلف، 1 واحد نوردهی 130x100 سانتی متر (برای چاپ صفحه و صفحات فوتوپلیمر) و کلیه ابزارها است. همچنین تجهیزات لازم برای انجام کار با بالاترین کیفیت موجود است.

هزینه ها:

از 300 یورو در هفته تا 800 یورو در ماه. محدوده هزینه ها ممکن است بسته به ویژگی ها متفاوت باشد.


اگر هنرمند مایل به ارائه سخنرانی، نمایشگاه یا کارگاه باشد، میتواند در پایان دوره انجام دهد.

جهت ارسال درخواست شرکت در این برنامه رزومه، انگیزه نامه، پروپوزال و پورتفلیو خود را به آدرس زیر ایمیل نمایید. همچنین در ایمیل تاریخ مورد نظرتان برای افامت و تجهیزات مورد نیازتان را قید نمایید.

info@printmakingbarcelona.com


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi