فراخوان چالش خلاقیت‌های اقلیمی

موج‌های گرما، موضوع رقابت چالش خلاقیت‌های اقلیمی با سقف هزار پوند جایزه نقدی است که به صورت رایگان تمام آثار هنرهای تجسمی را میپذیرد.


به گزارش گالری آنلاین، این چالش توسط استودیوی طراحی محیطی (TEDS)، سازماندهی شده و برای افراد از تمام رشته‌های خلاقانه در سراسر جهان باز است. شرکت‌کنندگان شامل طراحان، فیلم‌سازان، معماران، برنامه‌نویسان، مهندسان، موسیقی‌دانان، نویسندگان، مجسمه‌سازان، تصویرگران، داستان‌پردازان، بوم‌شناسان و دیگران است.

چالش خلاقیت‌های اقلیمی یک ابتکار جهانی برجسته است که با هدف تحریک نوآوری و خلاقیت در ارتباطات اقلیمی طراحی شده است. این چالش به دنبال حمایت از رویکردهای نوین در تصویرسازی از تاثیرات تغییرات اقلیمی و ترویج فواید کاهش، سازگاری و مقاومت در برابر آن‌هاست. هر دوره از این چالش با یک موضوع منحصر به فرد متمرکز می‌شود؛ موضوع فعلی "موج‌های گرما" است و از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا به بررسی و ارتباط چندوجهی تاثیرات رویدادهای حرارتی شدید بپردازند. با این کار، چالش به نیاز فوری به استراتژی‌های نوآورانه در ارتباطات اقلیمی که به طور مؤثر مخاطبان متنوع را درگیر و آگاه می‌سازد، تاکید می‌کند.

جوایز قابل توجه شامل £۱,۰۰۰ برای مقام اول، £۷۵۰ برای مقام دوم و £۵۰۰ برای مقام سوم، همراه با ۲۰ تقدیر هر یک به ارزش £۲۵۰ است و نشان‌دهنده تعهد این ابتکار به شناسایی و حمایت از مشارکت‌های برجسته است.


مهلت ارسال: ۱۶ اوت ۲۰۲۴ (26 مرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi