فراخوان نمایشگاه هنری در توکیو

آرت آن لوپ توکیو یک نمایشگاه هنری در تمام رشته های تجسمی است که توسط گالری هالی آرت در توکیو برگزار خواهد شد.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد منحصر به فرد هنرمندان از سراسر جهان را دعوت می‌کند تا آثار خلاقانه خود را در ابعاد مختلف شامل نقاشی، عکاسی، هنر ویدئویی، چیدمان و دیگر رشته‌ها ارائه دهند. موضوع آزاد نمایشگاه به هر نوع بیان هنری اجازه می‌دهد فرصت ابراز پیدا کند.

گالری هالی آرت، که با موقعیت‌های بین‌المللی در لندن، نیویورک، پاریس و آتن شناخته می‌شود، این نمایشگاه نوآورانه را به توکیو می‌آورد تا هنر معاصر را جشن بگیرد و ارتقا دهد. هنرمندان با تمام پیش‌زمینه‌ها و تخصص‌ها تشویق به شرکت در این رویداد جهانی می‌شوند. این نمایشگاه نه تنها به عنوان یک پلتفرم برای نمایش استعداد هنری عمل می‌کند، بلکه فرصتی است برای هنرمندان برای ارتباط با منتقدان، مجموعه‌گردانان و طرفداران هنر از نقاط مختلف جهان.

شرکت‌کنندگان در آرت آن لوپ توکیو از فعالیت‌های تبلیغاتی گسترده بهره‌مند می‌شوند، از جمله کمپین‌های شخصی در رسانه‌های اجتماعی و نمایش در مجله کاتالوگ هنرمند که در مکان‌های دائمی و پاپ-آپ گالری توزیع می‌شود. این رویداد به‌طوری طراحی شده است که برای هنرمندان شرکت‌کننده، فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر فراهم می‌آورد. با برگزاری نمایشگاه از 10 تا 12 فوریه 2025، هنرمندان و بازدیدکنندگان می‌توانند به یک جشن هنر معاصر پر جنب و جوش در یکی از پایتخت‌های فرهنگی هیجان‌انگیز دنیا نگاهی اندازند.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد رایگان است، اما هزینه پس از انتخاب ورودی‌ها از 180 تا 320 پوند بر اساس تعداد آثار ثبت شده متغیر است.


هنرمندان انتخاب شده فرصت نمایش آثار خود را به صورت دیجیتال بر روی پروژکتورهای ویژه در توکیو خواهند داشت. نمایشگاه بین 10 تا 12 فوریه 2025 برگزار خواهد شد. هنرمندان می‌توانند همچنین از خدمات تبلیغاتی اضافی، از جمله کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی و نمایش در مجله کاتالوگ هنرمند در گالری‌ها و نمایشگاه‌های پاپ-آپ در شهرهای مختلف استفاده کنند.


مهلت ارسال آثار: 3 فوریه 2025 (15 بهمن ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi