فراخوان جشنواره هنر هوش مصنوعی ML in PL

انجمن ML in PL میزبان رقابت و نمایشگاه هنر هوش مصنوعی با عنوان، آینده بهتر، خواهد شد.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت قصد دارد به بررسی دیدگاه‌ های شما در رابطه با آینده هوش مصنوعی پرداخته و نشان دهد که مدل‌های هوش مصنوعی چگونه می توانند بعنوان ابزاری قدرتمند در خلق آثار هنری نقش داشته باشند.

جشنواره هنر هوش مصنوعی همراه با 2024 ML in PL بزرگترین کنفرانس هوش مصنوعی در اروپای مرکزی و شرقی که از سال 2017 شروع به کارکرد برگزار می شود. این جشنواره رویدادی سه روزه در لهستان است که با برگزاری رقابت هنر هوش مصنوعی به نقطه تلاقی هنر و هوش مصنوعی می پردازد.

در سایت این رقابت آمده است، اینطور به نظر می رسد که در چند سال اخیر دنیای ما به جهانی غیر قابل پیش بینی و شگفت انگیزتر تبدیل شده است. به نظر می رسد از پاندمی COVID-19 تا جنگ اوکراین و توسعه امروزه هوش مصنوعی، اتفاقات تکان دهنده ای نسبت به دهه های قبل روی داده است. "در حالی که از حیرت و شگفتی نفس در سینه حبس کرده، می خواهیم به سوی وضعیت جدیدی گام برداریم، از خود می پرسیم: چه چیزی در انتظار ماست؟


شرکت در این رقابت رایگان است.


آثار ارسالی در قالب تصویر، ویدئو، مجسمه، چیدمان، اجرا، تجربه واقعیت افزوده، تجربه واقعیت مجازی و تلفیقی از موارد ذکر شده قابل قبول است.

پروژه ارسالی باید با موضوع هوش مصنوعی، به ویژه استفاده یا بهره گیری از ابزار، سبک یا ایده های هوش مصنوعی مرتبط باشد.

پروژه های ارسالی نباید کاملاً براساس هوش مصنوعی و بدون بهره گیری از فاکتور خلاقیت انسانی باشد.


مدارک لازم در رابطه با پروژه ارسالی:

شرکت کنندگان باید ویدیویی کوتاه (حداکثر 3 دقیقه) مرتبط با پروژه و همچنین توضیح مختصری (حداقل 100 کلمه) درباره مفهوم و ایده پروژه و چگونگی ارتباط آن با موضوع مسابقه ارسال نمایند.

شرکت کنندگان باید مدارکی در رابطه با فرآیند ایجاد پروژه، مشخصات نحوه اجرا/ نمایش پروژه بصورت متن، مجموعه تصاویری که مراحل پیشرفت اجرای پروژه را نشان بدهد و موارد دیگری که برای نمایش پروژه لازم است ارسال نمایند. لینک گوگل درایو مدارک ذکر شده باید با برگزار کننده به اشتراک گذاشته شود.


جوایز:

آثار هنری منتخب در آکادمی هنرهای زیبای ورشو به نمایش گذاشته شده و جوایزی نیز برای برندگان در نظر گرفته شده است.

نفر اول: 5000 PLN (زلوتی لهستان)

نفر دوم: 3000 PLN (زلوتی لهستان)

نفر سوم: 1000 PLN (زلوتی لهستان)

جایزه دانشجویی: 1000 PLN (زلوتی لهستان) به بهترین اثر انتخاب شده توسط دانشجویان آکادمی هنرهای زیبا تعلق می گیرد.


مهلت ثبت نام: 30 سپتامبر 2024 (9 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi