فراخوان رقابت هنر و معماری کلبه های گرم کننده بر روی یخ

رقابت هنر و معماری کلبه های گرم کننده بر روی یخ فراخوان خود را برای سال 2025 جهت شرکت تمامی علاقمندان از سراسر جهان اعلام کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت در این رقابت برای همه معماران، دانشجویان معماری، معماران منظر، طراحان داخلی، هنرمندان و طراحان صنعتی به همراه پورتفولیوی معتبر از طراحی های خود، آزاد است. این رقابت با هدف ترویج، ایجاد انگیزه و حمایت از تشکیل تیم های چند رشته ای برگزار می شود.

هیئت داوران طرح‌های برنده را بر اساس خلاقیت در استفاده از متریال ها، ایجاد سرپناه، زیبایی و ظرافت در مونتاژ و فرم، یکپارچگی با طبیعت اطراف و سهولت در ساخت انتخاب خواهند کرد.

جوایز:

3 تیم به‌ عنوان برنده در طراحی کلبه های گرم کننده یا چیدمان هنری در رقابت Warming Huts انتخاب خواهند شد. آثار برنده در مسیر رودخانه نستاویا در رودخانه‌های Assiniboine و river Red در شهر وینیپگ، ایالت مانیتوبا در کانادا نصب خواهند شد.


بودجه اختصاص یافته برای تولید و ساخت هر پروژه 16500 دلار کانادا به شرح زیر است:

- تا سقف 3500 دلار کانادا برای پاداش طراحان

- تا سقف 7500.00 دلار کانادا (با احتساب مالیات) برای خرید متریال ها و یا استخدام مشاوران مورد نیاز برای تحقق پروژه. این بودجه به طور مشترک توسط The Forks و طراح مدیریت می شود.

- تا سقف 4000 دلار کانادا بابت هزینه نیروی کار جهت ساخت پروژه

- تا سقف 1500 دلار کانادا برای مدیریت ساخت و ساز توسط The Forks


کلبه‌ها یا چیدمان های هنری برگزیده در 20 نوامبر 2024 به اطلاع عموم خواهد رسید.


شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: 1 اکتبر 2024 (10 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi