فراخوان رقابت بین المللی پوستر The Poster for

فراخوان سومین دوره از رقابت طراحی پوستر به میزبانی Poster For منتشر شد.


به گزارش گالری آنلاین در سایت برگزار کننده آمده است، هدف از طراحی پوستر چیست؟

طراحی پوستر یا برای پرداختن به مسائل جهانی مانند حفاظت از محیط زیست، آموزش، امنیت آب یا سایر موضوعات نگران کننده و یا شاید هدف از طراحی پوستر ارتقاء آگاهی اجتماعی یا تبلیغات محصولات تجاری باشد؟ طراحی پوستر چه نقشی دارد و طراحان با چه چالش هایی روبرو هستند؟

در عصر حاضر، از آنجایی که جهان با مسائل مبرمی دست و پنجه نرم می کند که طیف وسیعی از توجه عموم را به خود جلب کرده و بسیار بحث برانگیز شده است، حیطه طراحی پوستر تأثیر عمیقی بر ایجاد تغییرات اثرگذار داشته و حتی انتظار میرود که در آینده نیز بسیار موثر واقع شود.

با طراحی یک پوستر موضع و دیدگاه خود را بیان کرده و جهان را از هدف خود آگاه‌ سازید.

رقابت طراحی پوستر Poster for___. در دو بخش رقابت اصلی و فرعی و در گروه های زیر برگزار می شود:

رقابت اصلی:

1 - پوستر برای شرایط اقلیمی

رقابت فرعی:

2 - پوستر برای هنر درمانی

3 - پوستر برای غذا

4 - پوستر برای آینده

5- پوستر فرهنگ (هنر، موسیقی، ادبیات، تاریخ و غیره)

6 - پوستر برای هر یک از 17 هدف توسعۀ پایدار سازمان‌ملل (UN SDGs) شامل: ریشه کن کردن فقر، ریشه کن کردن گرسنگی؛ سلامت و رفاه، آموزش با کیفیت؛ برابری جنسیتی، آب سالم و بهداشت؛ انرژی پاک و اقتصادی، مشاغل شایسته و رشد اقتصادی، صنعت، نوآوری و زیرساخت، کاهش نابرابری‌ها، شهرها و جوامع پایدار، تولید و مصرف مسئولانه، اقدام اقلیمی، حیات زیرآب، حیان روی زمین، صلح، عدالت و ایجاد نهادهای قدرتمند، مشارکت جهانی برای تحقق اهداف.

7 - طراحی ( طراحی دستی پوستر با موضوعات گروه های فوق برای شرکت کنندگان 19 سال و پایین تر)


مشخصات آثار ارسالی:

گروه های 1/2/3/4/5/6: عمودی، فرمت JPG یا PDF، ابعاد 1000 × 700 پیکسل (عمودی)، فرمت رنگ RGB، رزلوشن 72 dpi و حداکثر حجم 10 مگابایت

گروه 7: با توجه به محدودیت‌های پوسترهای طراحی شده ابعاد طرح خود را با فرمت عمودی، اندازه A4 (210 میلی متر در 297 میلی متر) یا Letter (8.5 اینچ در 11 اینچ)، رزلوشن 72 dpi تغییر داده و کپی های اسکن شده را ارسال نمایید.


از برندگان و 200 نفر از هنرمندان برگزیده با اعطای گواهی تجلیل خواهد شد؛ و حداقل 3 نمایشگاه بر روی بیلبوردهای میدان تایمز برگزار خواهد شد.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای گروه های 5 ،1،2،3،4 و 6: 40 دلار به ازای هر اثر ارسالی (200 یوان چین).

هزینه ثبت نام برای گروه 7: 30 دلار به ازای هر اثر ارسالی (140 یوان چین).


مهلت ثبت نام: 10 دسامبر 2024 (20 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi