فراخوان رقابت بین المللی هنرهای زیبای چلسی (CIFAC)

سی و نهمین دوره از رقابت بین‌المللی هنرهای زیبای چلسی (CIFAC) فرصتی ویژه برای نمایش آثار جدید و خلاق و در عین حال دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبان بین المللی است.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت توسط مسابقات هنری نیویورک (NYAC)، بخشی از گروه هنرهای زیبای نیویورک، که در سال 1984 توسط میکی استایلز تأسیس شد برگزار می شود. هنرمندان می توانند با فرصتهایی که این رقابت در اختیار آنان قرار می دهد در جهت پیشرفت و ارتقای حرفه خود و همچنان معرفی آثار خود به طیف وسیعی از مخاطبان بهره مند شوند.

آثار ارسالی توسط هیئت داوران متخصص در حوزه های مختلف بررسی شده و جوایز ارزنده ای به ارزش هفتاد هزار دلار برای برندگان این دوره در نظر گرفته شده است. آثار برنده نیز در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت در این رقابت برای هنرمندان تجسمی از سراسر جهان که در هر مرحله از حرفه خود اعم از نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، طراحی، میکس مدیا، و چاپ دستی هستند، آزاد است.

شرکت کنندگان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

محدودیتی برای زمان خلق اثر وجود ندارد، فقط باید اصل اثر در تاریخ نمایشگاه آماده و جهت فروش در دسترس باشد.

ارسال تصویر از چند اثر یا چند نما از یک اثر مجاز و هر دو گزینه قابل قبول است.

فایل های ارسالی باید با فرمت JPG به همراه عنوان، ابعاد و تکنیک بکار رفته در هر اثر باشد.


جوایز:

نمایشگاه گروهی - آثار 30 هنرمند برگزیده در نمایشگاه جمعی در شهر نیویورک به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوایز نقدی – 5 هنرمند منتخب 1000 دلار جایزه نقدی دریافت خواهدکرد.

تبلیغات آنلاین – 5 هنرمند منتخب از این فرصت بهره مند خواهند شد تا به مدت یکسال در سایت ARTmine.com مورد توجه مخاطبان قرار گیرند.

لوح تقدیر - به 10 هنرمند برگزیده یک جایزه افتخاری اهدا می شود که می توانند در چهلمین دوره از رقابت بین المللی هنرهای زیبای چلسی بطور رایگان شرکت کنند.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای حداکثر 5 اثر 55 دلار و برای هر تصویر اضافی 5 دلار است.


مهلت ثبت نام: 29 آوریل 2025 (9 اردیبهشت 1404)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi