فراخوان هنری reEarth

جایزه بین‌المللی هنر reEarth طرحی جهانی است که هنرمندان جوان را با دیدگاهی مشترک از آینده‌ای پایدار به هم پیوند می‌دهد.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت فرصتی برای کسب شهرت جهانی، دریافت جوایز و امکان نمایش آثار هنری در اوکلند و وین برای جوانان فراهم کرده و با جوایزی به ارزش 50 هزار دلار از جمله جوایز نقدی و جوایز ویژه هیئت داوران، بستری منحصر بفرد برای خلاقان جوان بشمار می رود تا در سطح بین المللی شناخته شوند.

شرکت در این رقابت برای کودکان، نوجوانان و جوانان 4 تا 25 سال آزاد است.

رقابت هنری در سه دسته و با 4 موضوع "حیات روی زمین"، "حیات زیر آب"، "به جز انسان ها" و "رابطه متقابل انسان و زمین" برگزار می شود.

رشته های هنری مورد پذیرش:

- نقاشی و طراحی:

محدودیتی در ابعاد و یا تکنیک مورد استفاده وجود ندارد.

برای ارسال عکس از اثر خود آن را بر روی زمینه سفید قرار داده و در محیطی که نور مناسب داشته باشد عکس بگیرید.

فرمت فایل ارسالی باید JPEG ،JPG ،PNG ،GIF یا PDF با حجم حداکثر 5 مگابایت باشد.

- عکاسی:

پس از ویرایش عکس خود آن را با فرمت JPEG ،JPG ،PNG ،GIF یا PDF و حجم حداکثر 5 مگابایت ارسال نمایید. در صورت عکسبرداری با دوربین غیر دیجیتال ابتدا آن را اسکن کرده و سپس ارسال نمایید.

- هنردیجیتال و تصویرسازی:

شرکت کنندگان در این دسته می توانند از هر رسانه هنری دیجیتالی از جمله نقاشی دیجیتال، تصویرسازی، طراحی گرافیکی، مدل سازی سه بعدی، انیمیشن و غیره استفاده کرده و آثار خود را با فرمت JPEG ،JPG ،PNG GIF یا PDF و حجم حداکثر 5 مگابایت ارسال نمایند.

آثار خلق شده توسط هوش مصنوعی پذیرفته نمی شوند.

جوایز:

هیئت داوران متشکل از 12 هنرمند برجسته از اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، پاکستان، امارات متحده عربی و ایالات متحده، بهترین آثار را برای نمایش در نمایشگاه های معتبر اوکلند و وین انتخاب می کنند.

تمامی شرکت کنندگان برای تقدیر از تلاش آنان گواهی دریافت خواهند کرد.


در مجموع 50000 دلار جایزه نقدی برای 3 نفر اول از هر دسته و همچنین جوایز غیر نقدی از جمله برگزاری نمایشگاه گروهی در اوکلند و وین، برگزاری نمایشگاه هنر دیجیتال در وب سایت reEarth، اعطای گواهی دیجیتال و معرفی هنرمندان در رسانه های اجتماعی و وب سایت reEarth در نظر گرفته شده است.

نفر اول: 1000 دلار

نفر دوم: 750دلار

نفر سوم: 500 دلار


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای هر اثر 10 دلار است.


مهلت ثبت نام: 30 نوامبر 2024 (10 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi