فراخوان جایزه اولین چاپ Apila

رقابت بین المللی جایزه اولین چاپ Apila با هدف پرورش و ترویج استعدادهای نوظهور در ادبیات کودکان، توسط انتشارات Apila Ediciones و با همکاری مدرسه طراحی Aragon برای سال 2025 برگزار می شود.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت از هنرمندان خلاق سراسر جهان دعوت می کند تا پروژه های خود را که تلفیقی از روایت گرایی و هنرهای تجسمی بوده ارسال نموده و در ارتقای کتاب های تصویری آموزشی و تخیلی کودکان سهیم باشند. این رویداد با فراهم کردن فرصتی برای ارسال داستان های اوریجینال یا اقتباس از داستان های بدون حق کپی رایت، قصد دارد نوآوری و خلاقیت در کتاب های کودکان را ارتقا بخشد.


- تصویرگرانی که تا کنون کتابی با شماره استاندارد ملی (شابک یا ISBN) برای کودکان منتشر نکرده باشند می توانند در این رقابت شرکت کنند.

- کتاب مصور ویژه کودکان باید به زبان اسپانیایی یا انگلیسی و حداکثر 40 صفحه بوده و هنرمندان باید مهارت هنری و داستان‌گویی خود را در قالبی نشان دهند که خلاقیت و مهارت فنی آنها را به چالش می کشد.

- شرکت در این رقابت برای تصویرگران بالای 18 سال که آثار آنان تا کنون توسط انتشارات و با شماره استاندارد ملی (شابک یا ISBN) چاپ نشده باشد، آزاد است.

- فایل ارسالی باید با فرمت PDF (حداکثر 15 مگابایت) از کتاب کامل و آماده و در غیر اینصورت صفحه آرایی کتاب با حداقل 5 صفحه تمام شده (دو صفحه مقابل هم) و بقیه طرح اولیه کتاب ارسال شود.

- فایل ارسالی باید با نام خانوادگی و نام تصویرگر به اضافه واژه “LAST NAME_FIRST NAME _BOOK” نامگذاری شود.

- علاوه بر آن شرکت کنندگان باید آدرس ایمیل، ملیت، آدرس پستی، شماره تلفن (اختیاری) و وب سایت، فیس بوک، اینستاگرام، وبلاگ یا هر پروفایل دیگر خود را بصورت فایل PDF یا متنی با عنوان نام خانوادگی و نام تصویرگر به اضافه واژه "LAST NAME_FIRST NAME_ DATA" ارسال کنند.


جوایز:

برنده این دوره از رقابت 4000 یورو دریافت کرده و کتاب او نیز توسط انتشارات Apila Ediciones به چاپ خواهد رسید.

همچنین قراردادی حرفه‌ای مبنی بر توزیع کتاب در سطح بین المللی منعقد خواهد شد که بستری ارزشمند را برای تصویرگران فراهم می‌کند تا فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنند.


هزینه ثبت نام:

شرکت در این رقابت رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 16 فوریه 2025 (28 بهمن 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi