فراخوان رقابت بین المللی طراحی کتاب کمیک Fumetto

جشنواره بین‌المللی کتاب کمیک Fumetto در لوسرن سوئیس فراخوان خود را برای رقابت بین‌المللی کتاب های کمیک Fumetto در سال 2025 منتشر کرده است.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد از هنرمندان دعوت می کند تا با ارسال آثار خلاقانه خود با موضوع "ثروتمند" که هنرمندان را در تعبیر و به تصویر کشیدن مفهوم ثروت با معانی گسترده خود به چالش می کشد، در این رقابت شرکت کنند.

این رقابت از ایده های خلاقانه و جامع مرتبط با موضوع، خواه به معنای ثروت مالی و خواه به معنای ثروت عاطفی یا حتی پیامدهای اجتماعی ثروتمند بودن باشد، حمایت می کند.

هنرمندان با شرکت در این رقابت فرصت خواهند داشت تا آثار خود را در معرض دید مخاطبان جهانی و همچنین چهره های سرشناس این صنعت که هر ساله در جشنواره Fumetto شرکت می‌کنند، قرار دهند.

موضوع این رقابت هنرمندان را ترغیب می کند تا دیدگاه خود در رابطه با معنای ثروتمند بودن، ثروتمند کیست و چگونگی تأثیر این معانی بر افراد و جوامع را بیان کنند.


شرکت در این رقابت برای طنزپردازان مبتدی تا حرفه ای از سراسر جهان آزاد و رایگان است.


شرکت کنندگان باید کتاب کمیک خود را حداکثر در 4 صفحه ارسال نمایند.

صفحات کتاب باید با فرمت افقی Land scape) و در ابعاد A4 یا A3 و با رعایت دستورالعمل های جشنواره ارسال شوند.


جوایز:

برندگان این رقابت بر اساس گروه سنی در سه گروه 18 سال به بالا، 13 تا 17 سال و حداکثر 12 سال جوایزی دریافت خواهند کرد.

جوایز نقدی برندگان جایزه برتر در گروه سنی 18 سال به بالا:

نفر اول: 1111 فرانک سوییس

نفر دوم: 888 فرانک سوییس

نفر سوم: 666 فرانک سوییس

گروه های سنی کمتر از 18 سال جوایز غیر نقدی دریافتت خواهند کرد.

همچنین جوایزی برای بهترین سناریو در تمام گروه ها در نظر گرفته شده است و آثار منتخب نیز در جشنواره Fumetto به نمایش گذاشته خواهند شد.


آخرین مهلت ثبت نام: 31 دسامبر 2024 (11 دی 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi