بورسیه تحصیلی دکتری کالج هنر Edinburgh

کالج هنر ادینبرو (ECA) دور جدید بورسیه‌های تحصیلی خود را برای متقاضیان برنامه‌های پژوهشی دکتری در پنج مدرسه خود ارائه می‌دهد: مدرسه هنر، مدرسه طراحی، ESALA (معماری و معماری منظر)، تاریخ هنر و مدرسه موسیقی.


به گزارش گالری آنلاین، مدارس کالج هنر Edinburgh دارای جامعه پژوهشی غنی و پویای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با طیف وسیعی از علایق پژوهشی هستند. این کالج به پژوهش‌های پیشرو در جهان خود افتخار می‌کند که شامل رشته‌های مختلفی از جمله معماری، هنر، طراحی، تاریخ هنر و موسیقی است.

از متقاضیان دعوت می‌شود تا پروژه‌های پژوهشی خود را که از تخصص پژوهشی برتر مدارس کالج بهره‌مند می‌شوند، ارائه دهند. تیم نظارتی از حداقل دو استاد برای هر دانشجو تعیین خواهد شد. متقاضیان می‌توانند در درخواست خود اساتید مورد نظر خود را معرفی کنند.

دارندگان بورسیه تحصیلی انتظار می‌رود که اعضای فعالی از جامعه پژوهشی باشند و در طول مدت بورسیه خود در فرصت‌های ارائه پژوهش به دانشجویان و اساتید مشارکت کنند. همچنین، فرصت‌های آموزشی و توسعه‌ای مناسب به دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود.


میزان بورسیه:

بورسیه تحصیلی شامل پرداخت کامل شهریه (برای دانشجویان داخلی و بین‌المللی) و همچنین یک کمک‌هزینه سالانه به مدت سه سال تحصیل تمام‌وقت یا شش سال تحصیل پاره‌وقت خواهد بود. این کمک‌هزینه بر اساس نرخ UKRI برای سال تحصیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۶ تعیین می‌شود. نرخ فعلی UKRI برای سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ مبلغ ۱۹,۲۳۷ پوند برای دانشجویان تمام‌وقت است که به صورت نسبت متناسب برای دانشجویان پاره‌وقت محاسبه می‌شود.

شرایط واجدین شرایط:

این بورسیه برای دانشجویان جدید دکتری (با وضعیت شهریه داخلی یا بین‌المللی) که تحصیل خود را از سپتامبر ۲۰۲۵ آغاز می‌کنند (تمام‌وقت و پاره‌وقت) قابل ارائه است. متقاضیان دوره‌های حضوری و دوره‌های دکتری از راه دور نیز می‌توانند درخواست کنند.


اگر قصد دارید که تحصیل خود را در سپتامبر ۲۰۲۵ آغاز کنید، باید اطمینان حاصل کنید که درخواست خود را برای برنامه دکتری مورد نظر تا حداکثر ۲۰ ژانویه ۲۰۲۵ به صورت کامل و از طریق سامانه آنلاین دانشگاه ارسال کرده باشید.


نحوه درخواست برای بورسیه:

برای اینکه درخواست شما برای بورسیه بررسی شود، باید درخواست کامل خود را برای پذیرش در برنامه دکتری ارسال کرده باشید.


مهلت درخواست بورسیه:

مهلت ارسال درخواست بورسیه: ساعت ۲۳:۵۹ به وقت گرینویچ در ۳ فوریه ۲۰۲۵ (15 بهمن 1403)


درخواست بورسیه دکتری کالج هنر ادینبرو باید از طریق سامانه آنلاین دانشگاه حداکثر تا ۳ فوریه ۲۰۲۵ ارسال شود. درخواست‌های ارسال‌شده بعد از این تاریخ مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.


برای دسترسی به فرم درخواست بورسیه آنلاین، باید ابتدا برای پذیرش در دانشگاه ادینبرو درخواست داده و نام کاربری و رمز عبور دانشگاهی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست پذیرش، ممکن است حدود ۵ روز کاری طول بکشد تا بتوانید به سامانه بورسیه دسترسی پیدا کنید.


فرم درخواست بورسیه در سامانه EUCLID قرار دارد و می‌توان از طریق MyEd به آن دسترسی پیدا کرد: https://www.myed.ed.ac.uk


روند انتخاب:

بیانیه شخصی شما برای درخواست بورسیه باید به وضوح توضیح دهد که چرا برای این بورسیه درخواست می‌دهید، چرا پیشنهاد پژوهشی شما با تخصص موضوعی مرتبط است و این بورسیه چه مزایایی برای پژوهش شما خواهد داشت.


هیئت انتخاب کالج هنر ادینبرو در اواخر مارس ۲۰۲۵ برای بررسی درخواست‌های بورسیه تشکیل جلسه می‌دهد و نتایج تا اواسط آوریل ۲۰۲۵ به اطلاع همه متقاضیان خواهد رسید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi