فراخوان رزیدنسی هنرمندان در استرالیا

سازمان (EAR) Edenhope Artist Residency توسط هنرمندان در ادن هوپ، ویکتوریا، استرالیا اداره می شود.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت در برنامه اقامت هنری EAR برای تمامی هنرمندان، دانشمندان، سازندگان، طراحان و مربیان که به دنبال زمان و محلی برای کار بر روی پروژه های خود در یک فضای استودیویی با پلان باز هستند آزاد است.

هر هنرمند از اتاق خواب خصوصی در خانه ای متصل به استودیوی مشترک با هنرمندان ساکن اقامتگاه برخوردار خواهد بود.

ورکشاپ های قابل دسترس برای مردم محلی، گفتگو با هنرمند و نمایشگاه‌های موقتی از جمله فعالیت هایی ست که در این اقامتگاه برگزار می شود.

هدف رزیدنسی EAR جذب هنرمندان بین‌المللی و محلی استرالیایی علاقه‌مند به تجربه مکانی جدید با اقامتی به مدت بین 1 الی 3 ماه است. EAR امکاناتی چون دستگاه چاپ پرسی، دو چاپگر 3 بعدی، چاپگر اپسون با فرمت بزرگ، دسترسی به کوره، و چرخ خیاطی سنگین را نیز برای هنرمندان فراهم کرده است.

هنرمندان نیاز به فعالیت هنری خاصی در طول اقامت خود ندارند، اما از آنها دعوت می شود تا در جلسه خصوصی معرفی یا گفتگو با هنرمند که یکبار در ماه برگزار می شود شرکت کنند؛ با این وجود ممکن است از اعضای جامعه هنری نیز دعوت شود تا در این جلسه شرکت کنند.

استودیو یکبار در ماه برای بازدید عموم آزاد خواهد بود. هنرمندان نیز می توانند در طول اقامت خود نمایشگاهی از آثار خود که می تواند انفرادی هم باشد برگزار کنند. از هنرمندان دعوت می شود تا حداقل یک رویداد عمومی مانند ورکشاپ هنری (برای شرکت کنندگان بزرگسال)، گفتگو با هنرمند، نمایش، اجرا یا یک فعالیت آموزشی در ارتباط با مدارس محلی برگزار کنند.

درخواست اقامت به صورت دوره ای پذیرفته می شوند. مدت اقامت برای هنرمندان یک تا سه ماه است و در هر دوره 4 هنرمند می توانند بطور همزمان در اقامتگاه ساکن شوند.

اقامتگاه دارای 4 اتاق خواب اختصاصی، 2 حمام، 2 سرویس بهداشتی، آشپزخانه مجهز، سالن نشیمن، غذاخوری، سیستم گرمایش/ سرمایشی و سایر امکانات رفاهی است.

هزینه اقامت:

هزینه اقامت شامل اتاق خصوصی، فضای کار در استودیوی مشترک، دسترسی به تجهیزات، اینترنت، هزینه برق و گاز 1500 دلار استرالیا در ماه است.

هزینه‌ سفر به Edenhope، غذا، لوازم هنری و سایر هزینه‌های شخصی‌ روزانه بر عهده هنرمندان است.

هزینه ها باید 1 ماه قبل از ورود شما به طور کامل پرداخت شود. پس از پذیرش در برنامه اقامت نیز، 20% از هزینه بعنوان سپرده دریافت خواهد شد.

هزینه اتاق دو نفره 2200 دلار استرالیا در ماه است.


مهلت درخواست: 30 نوامبر 2025 (9 آذر 1404)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، آماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi