چمدان تخت لویی ویتون به سبک فارل ویلیامز

لویی ویتون، یک اثر ترکیبی از زیبایی‌های گذشته و شکوه مدرن را از طریق همکاری فارل ویلیامز و نیکولا گسکیه به نمایش گذاشته است.


به گزارش گالری آنلاین، این چمدان نمادین که نخستین‌بار توسط جورج ویتون در سال ۱۸۶۸ معرفی شد، برای اشراف و کاوشگران به عنوان نمادی از راحتی و ثبات در طول سفرهایشان شناخته می‌شد. اکنون، در حالی که مفهوم سفر و تجمل دستخوش تغییراتی شده است، چمدان تخت لویی ویتون با حفظ میراث خود بازگشته و به‌روزرسانی شده است.

بازمعرفی چمدان تخت لویی ویتون در آوریل گذشته با استقبال مواجه شد، اما نسخه جدیدی که فارل ویلیامز، مدیر خلاق بخش مردانه این برند، طراحی کرده، قدمی فراتر برداشته است. ویلیامز با الهام از پارچه‌ راه‌راه قدیمی که یادآور دهه ۱۸۷۰ است، ظاهری خلق کرده که هم به ریشه‌های این چمدان اشاره دارد و هم بیانی جسورانه از طراحی مدرن است. نسخه‌ای که به نام "Malle Lit Pharrell Williams" عرضه شده و با قیمت ۱۶۰,۰۰۰ یورو (حدود ۱۸۰,۰۰۰ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد، دارای بدنه‌ای با خطوط راه‌راه قدیمی و فضای داخلی جذاب به رنگ‌های قرمز و سفید است.

این چمدان با یک تشک و بالش ژاکارد تزئین شده که لوگوی "LV Lovers"، امضای فارل، روی آن‌ها گلدوزی شده است. این المان‌ها نه‌ تنها چمدان را به‌روز می‌کنند بلکه آن را با روندهای فعلی طراحی لوکس هماهنگ می‌سازند و به این اثر تاریخی بُعدی مدرن و شخصی می‌بخشند.


logo-samandehi