30 تابلو عکاسی رونمایی می‌شود

«ده عکاس، ده نگاه» در فرهنگسرای گلستان

نمایشگاه گروهی «ده عکاس، ده نگاه» 30 تابلو از جدیدترین آثار 10 هنرمند عکاس با موضوعات اجتماعی را رونمایی می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، نمایشگاه گروهی «ده عکاس، ده نگاه» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، 30 تابلو از جدیدترین آثار 10 هنرمند عکاس با موضوعات اجتماعی، معضلات اجتماعی، المان‌های شهری، مدیریت شهری و ... رونمایی خواهد شد.

از جمله عکاسان حاضر در این نمایشگاه می‌توان به محسن افلاکی، کیوان رادکانی، سپیده سمواتی، مهردادطرهانی، سعید فداییان امیرحسین عرب محمدی، امیررضاموسوی، احسان میرمحکم، سیده آرزو علویان پطرودی و ارسلان چمنی اشاره کرد. سعید فداییان نیز نمایشگاه‌گردان این نمایشگاه است.

سعید فداییان از عکاسان حرفه‌ای کشور است که تاکنون در نمایشگاه‌های متعددی حضور داشته است. وی از سال 1382 عکاسی را شروع کرده و از سال 1394 مشغول تدریس این رشته هنری است.

براساس این گزارش، نمایشگاه گروهی «ده عکاس، ده نگاه» از 31 خرداد در فرهنگسرای گلستان آغاز به کار کرده و تا 6 تیرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان جهت بازدید می‌توانند به این فرهنگسرا واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کرده و یا با شماره تماس 7-77841376 تماس بگیرند.

logo-samandehi