فراخوان جایزه طراحی اروپا


جایزه طراحی اروپا توسط سازمان Intellectual Property Office اتحادیه اروپا برگزار میشود.
به گزارش گالری آنلاین، هدف از برگزاری این رویداد بالا بردن آگاهی از سیستم حفاظت طراحی در اتحادیه اروپا و حمایت از طراحی به عنوان یک شغل با حق مالکیت معنوی است.
طراحان به صورت انفرادی و گروهی و یا از طرف شرکت های طراحی میتوانند در این رویداد حضور یابند.

در این رویداد سه گروه مجزا مشخص شده است:
جایزه صنعت: برای RCD متعلق به شرکت هایی که بیش از 50 کارمند دارند و بیش از 10 میلیون € در گردش مالی دارند.
جایزه شرکت های کوچک و نوظهور: برای RCD متعلق به شرکت های دارای کمتر از 50 کارمند و کمتر از 10 میلیون € گردش مالی یا برای شرکت های ایجاد شده پس از 1،ژانویه 2014 بدون در نظر گرفتن اندازه آنها.
جایزه دستاورد مادام العمر: برای طراحان فردی که اثارشان دارای ارزش قابل توجهی از ارزش زیبایی شناختی است، طی یک دوره حرفه ای ایجاد شده اند و تاثیر قابل توجهی در بازار نیز داشته است.
هیئت داوران این رویداد شامل متخصصین حوزه طراحی صنعتی است.
RCD یک حق مالکیت معنوی است که توسط EUIPO اداره می شود و در سراسر اتحادیه اروپا معتبر است.
فینالیست ها در اکتبر 2018 اعلام خواهند شد و برندگان در مراسم جوایز DesignEuropa در ورشو در نوامبر 2018 دعوت خواهند شد. هزینه های سفر و اقامت توسط سازمان برگزار خواهد شد. برنده هر دسته یک جایزه و گواهی دریافت می کند.
فینالیست ها و برندگان در صفحه جوایز DesignEuropa و در خبرنامه ها و دیگر مطالب تبلیغاتی و چند رسانه ای منتشر شده برای انتشار اطلاعات در مورد این فعالیت برجسته خواهد شد. اطلاعات در مورد شرکت، طراحان و طرح های انتخاب شده نیز در پرونده های مطبوعاتی برای مطبوعات و رسانه های تخصصی قرار می گیرد و می تواند برای سایر فعالیت های تبلیغاتی که توسط دفتر اداره می شود مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: 15 می 2018 (25 اردیبهشت 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi