فراخوان رقابت طراحی تشک

شرکت Manifattura Falomo و Desall طراحان صنعتی را به ارئه طرح های خلاقانه و مناسب برای عرضه تشک بر اساس نیاز های مصرف کنندگان دعوت کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، در توضیحات این شرکت آمده است، برای بیش از 50 سال، ماموریت ما ارتقاء فرهنگ "خواب سالم"، ساخت تشک های با کیفیت بالا، بالش ها و تخت و 100٪ ساخته شده در ایتالیا است.

هدف اصلی مسابقه یافتن یک نمونه، یک سیستم یا یک ابزار (فیزیکی یا دیجیتال) است که عمدتا براساس یک سیستم برنامه نویسی، از مفهوم شما ایجاد شده و توانایی کمک به مصرف کننده را دارد. شرکت مناسب ترین تشک را بر اساس دو پارامتر انتخاب می کند: شکل بدن و موقعیت خواب

شکل بدن یکی از پارامترهای انتخاب است و باید با یک عنصر شناسایی (به عنوان مثال رنگ، نماد، نوشتن و غیره) همراه باشد، که بر روی تشک نیز قرار می گیرد. پارامتر دیگر که کاربر باید تعیین کند، موقعیت خواب ترجیح داده شده (در پشت، در معده، در پهلوها) است که با یک عنصر شناسایی دیگر (مانند رنگ، نماد، نوشتن و غیره) همراه است. در پایان مرحله انتخاب، کاربر یک خروجی بصری دریافت خواهد کرد که در تشک نیز یافت می شود (به پارامتر MATTRESS IDENTIFICATION مراجعه کنید) و او را قادر می سازد تا مناسب ترین محصول را با توجه به نیازهایش شناسایی کند.

سیستم مورد نظر شما ممکن است از تکنولوژی های دیجیتالی مانند تبلت ها، اسکنرهای سه بعدی، دوربین ها، سنسورها و ... استفاده کند که در حال حاضر در بازار موجود است.

نفر اول این رویداد 3 هزار یورو جایزه دریافت می‌کند.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد ملزم به ارائه 1 تا 5 تصویر از پروژه پیشنهادی خود هستند.

ابعاد توصیه شده تصویر:960 × 720 پیکسل در فرمت jpg، .gif، png؛ حالت رنگ RGB

رزولوشن: 72 dpi؛ حداکثر حجم فایل (برای هر تصویر): 1 مگابایت

مهلت ارسال درخواست: 12 ژوئیه 2018 (21 تیر 97)

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi