فراخوان سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی


دبیرخانه جشنواره بین‌المللی خوارزمی مفتخر است با یاری خداوند متعال سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی را كه با بیش از ربع قرن تجربه و به عنوان مهمترین رخداد علمی در سطح ملی و بین‌المللی شناخته شده است را برگزار نماید.
به گزارش
گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، به اطلاع علاقه‌مندان به شركت در سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی می‌رساند كه ثبت‌نام و ارایه طرح در این دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پایان شهریور ماه سال جاری می‌باشد.

طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مكانیك، برق و كامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، كشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشكی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مكاترونیك و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های كاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتكار و نوآوری به جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارایه گردد.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی با مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارایه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف نمایند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه فرمایید.

logo-samandehi