فراخوان ایده های برتر فرهنگی در خراسان شمالی


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ازبرگزاری اولین فراخوان ایده های برتر فرهنگی در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هدف از این طرح را حمایت از ایده های برتر فرهنگی در حوزه فعالیت های فرهنگی، دینی و استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی و نیز شناسایی و هدایت ایده های نو و کاربردی عنوان کرد.

وی محورهای ایده های برتر فرهنگی را تبلیغ دینی، آسیب های فرهنگی و اجتماعی، آسیب های رسانه و فضای مجازی، فرهنگ و خانواده، تربیت دینی فرزندان برشمرد.

حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان خاطر نشان کرد: ایده ارسالی می بایست در راستای اساسنامه، اهداف و ماموریت های سازمان باشد.
وی محتوا و شیوه اجرا نوآورانه و کیفی و همچنین متناسب با نیازهای محلی و ارزش های دینی و ملی را از دیگر شرایط این فراخوان بیان کرد.

خادمی تاکید کرد: از ایده های برتر فرهنگی با اهدای جوایز ویژه تقدیر به عمل آمده و همچنین ایده های منتخب از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: جهت دریافت فرم ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی www.idonkh.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۴۱۴۳۷۸ - ۳۲۲۶۳۰۵۰ با پیش شماره ۰۵۸ واحد طرح وبرنامه تماس حاصل فرمایید.

logo-samandehi