فراخوان مسابقه معماری Skyscraper


مجله eVolo مهندسین معمار و طراحان را به شرکت در مسابقه سالانه معماری Skyscraper دعوت کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد ایده های برجسته را که طراحان آسمان خراش از طریق اجرای فن آوری های جدید، مواد، برنامه ها، زیبایی شناسی و سازمان های فضایی، همراه با مطالعات در مورد جهانی سازی، انعطاف پذیری، سازگاری و دنیای نوین دیجیتال ارائه میدهند، شناسایی می کند. این یک اتفاق است که رابطه بین آسمان خراش و دنیای طبیعی، آسمان خراش و جامعه، و آسمان خراش و شهر را بررسی می کند.
شرکت کنندگان باید به پیشرفت تکنولوژی، اکتشاف سیستم های پایدار و ایجاد روش های جدید شهری و معماری برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهر معاصر توجه کنند، از جمله کمبود منابع طبیعی و زیرساخت ها و شاخص ها افزایش ساکنان، آلودگی، تقسیم اقتصادی، و گسترش غیر رسمی شهری.
این مسابقه تحقیق است در مورد فضای عمومی و خصوصی و نقش فرد و جمع در ایجاد یک جامعه عمودی پویا و سازگار . این نیز پاسخی به اکتشاف و سازگاری زیستگاه های جدید و سرزمین های مبتنی بر یک تعادل پویا بین انسان و طبیعت است. نوع جدیدی از طراحی پاسخگو و سازگار، که قادر به رشد هوشمندانه از طریق تنظیم خود با سیستم های خود است.
در این رویداد هیچ محدودیتی در رابطه با سایت، برنامه یا اندازه وجود ندارد. هدف این است که حداکثر آزادی را برای مشارکت کنندگان فراهم کند تا بتوانند پروژه را بدون محدودیت در راه خلاقانه درگیر کنند. و به این پرسش ها پاسخ دهند، یک آسمان خراش در قرن 21 چه چیزی است؟ مسئولیت های تاریخی، اجتماعی، شهری و محیطی این سازه های بزرگ چه هستند؟

تقویم برنامه:

16 ژوئیه 2018 - اعلام و ثبت نام مسابقه باز می شود.
20 نوامبر 2018 - مهلت ثبت نام اولیه
29 ژانویه 2019 - مهلت ثبت نام در اواخر
فوریه 12، 2019 - مهلت ارسال پروژه (23:59 ساعت زمان شرقی ایالات متحده)
9 آوریل 2019 - اعلامیه برندگان

جوایز:
جایزه ی اول - 5000 دلار
جایزه دوم - 2000 دلار
جایزه سوم - 1000 دلار

جایزه نقدی : $ 8،000.00 دلار

مهلت ثبت نام: 20 نوامبر 2018 (29 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi