فراخوان جایزه تصویرگری iJungle 2018


جایزه تصویرگری iJungle 2018 ، رقابتی است برای تجلیل از هنر تصویرگری جهانی، در 7 رشته: کتاب، ویراستاری، کمیک، بازرگانی، استعدادهای جدید (دانشجو)، خودانگیزشی و هنر بازی‌های تصویری برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین، آثاری که نخستین بار از 2016 تا 2018 خلق یا چاپ شده باشند واجد شرایط شرکت در مسابقه هستند و هر تصویرگر محدود به ارسال حداکثر 5 اثر در همه رشته‌ها است، بجز در هنر بازی‌های تصویری که تا 8 اثر امکان شرکت دارد.

فایل‌های دیجیتال خود را ذخیره شده با فرمت JPG, 72 dpi و RGB (CMYK نباشد) که در ضلع بزرگتر 1024 پیکسل و کوچکتر از 500 کیلوبایت باشد ارسال کنید. پس از تصمیم گیری داوران، از برندگان جوایز، خواسته خواهد شد تا فایل با رزولوشن بالاتر را ارسال کنند.

هزینه شرکت: برای تک عکس و دانشجویان 20 دلار، برای دو تصویر 30 دلار و برای چند تصویر 40 دلار.

حضور تصویرگران، خبرگزاری‌ها، نماینده‌ها، دانشجویان و استادان از سراسر جهان آزاد است.

جوایز:

آثار همه برندگان در نمایشگاه سالیانه تصویرگری iJungle 2018 به نمایش در خواهد آمد. کتاب نیز آنلاین و به صورت رایگان در دسترس هزاران مدیر هنری، تصویرگر، نماینده، صاحبان گالری و موزه‌داران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت و برای برندگان جوائز شناخت جهانی به ارمغان خواهد آورد.

جوایز تصویرگری iJungle 2018، جایزه‌های زیر را اهدا خواهد کرد:

  • بهترین بهترین‌ها
  • تا 1 مدال طلا برای هر رشته
  • تا 20 مدال شایستگی برای هر رشته (تا 140 جایزه شایستگی)

همه تصویرگران برگزیده، گواهی جایزه دریافت خواهند کرد. به علاوه برندگان مدال طلا، مجله‌های الکترونیک ویژه اثر خود را خواهند داشت که شامل یک مصاحبه با پوشش گسترده در رسانه‌های گروهی خواهد بود.

مهلت ارسال آثار: 15 نوامبر 2018 (24 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi