فراخوان مسابقۀ بین المللی با موضوع طراحی توالت در منطقۀ Yongchuan شهرِ Chongqing چین


هدف از برگزاری مسابقه توسط Young Bird Plan و Dong Peng ارائۀ راه حل های خلاقانه برای مسائل ضروری است. موضوع مسابقه طراحی یک توالت عمومی با توجه به نیازهای اولیۀ مردم و در نظر گرفتن خصوصیات و فرهنگ محلی است.

به گزارش گالری آنلاین، بر این اساس، Dongpeng و Young Bird Plan این مسابقه را با هدف تحکیم آگاهی از نام های تجاری و موقعیت سایت در شهر و یافتن رویکردی خلاقانه، پیشگامانه و عملی در جهت اصلاح فضاهای عمومی روستایی از طریق ارتباط دادن صنعت، نام های تجاری و زمینه و فرهنگ محلی برگزار کردند.

در زندگی روزانه هر فرد احتیاج دارد که به طور متوسط 6 تا 8 بار در روز از توالت استفاده کند، هر فرد روزانه 4% زمان خود را در این مکان صرف میکند. با فرض عمر 80 ساله هر نفر نهایتا 3 سال را در این مکان خصوصی سپری می کند. بنابراین اگر در یک دورۀ 6 تا 8 ساله هر روز 80 نفر از یک توالت استفاده کنند جمع کل زمان هایی که افراد در آن مکان گذرانده اند مساوی می شود با 3 سال.

بر طبق نظریۀ شناخت فضایی، اولین تأثیر فضا به وسیلۀ رنگ و بافت تعیین می شود. این مسابقه شرکت کنندگان را به چالش می کشد تا به صورت معقول متریال هایی با نام های تجاری و محصولات بهداشتی را به کار بگیرند و کیفیت فضایی توالت عمومی در مناطق روستایی را ارتقا دهند.

این مسابقه ذهن های خلاق را به چالش می کشد تا یکی از این سایت ها را انتخاب کنند( واقع در شهر Songgai و شهر Zhutuoدر منطقۀ YongchuanDistrict)

شرکت کنندگان باید نگاهی متفاوت و جدید داشته باشند و یک توالت عمومی بین 30 تا 70 مترمربع بدون محدودیت ارتفاع در منطقۀ Yongchuan District طراحی کنند و مسائل بهداشتی، دسترسی، اصول دخیرۀ انرژی و ایمنی را در نظر داشته باشند. (طرح ها باید محدود به اندازه های استانداردی که ذکر شده باشند) توالت عمومی باید شامل توالت مردانه، توالت زنانه، توالتی برای جنسیت خنثی و فضای مدیریت باشد. فضای مدیریت برای تمیز کردن و مدیریت است. این توالت کاربر-محور باید نمایندۀ فرهنگ محلی باشد و به عنوان یک ساختمان با منظر اطرافش در هارمونی باشد.

جوایز:

سه طرح برتر توسط Dong Peng، همکار برگزارکنندۀ مسابقه، و حامیان مسابقه در منطقۀ Yongchuan ساخته می شوند.

* جایزۀ اول

1 برنده؛ 30000 RMB (قبل از مالیات) و تقدیرنامه

* سه برگزیده (به استثنای جایزه اول)

2 برنده؛ 10000rmb (قبل از مالیات) و تقدیرنامه

* 1 شرکت کننده که بیشترین رای عمومی در وبسایت YoungBirdPlan را به دست بیاورد تقدیرنامۀ انتخاب مردمی را دریافت می کند و برای کار در موسسات طراحی مشهور معرفی می شود.

* به هر صد نفر اول تقدیرنامه اهدا می شود و کارشان توسط YoungBirdPlan منتشر می شود و در وبسایت و سایر انتشارات YoungBirdPlan معرفی می شوند.

* به همۀ منتخبین تقدیرنامه داده می شود.


مهلت ثبت نام: 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97)

مهلت ارسال آثار: 21 نوامبر 2018 (30 آبان 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi