فراخوان مسابقه عکس موکب‌های اربعین حسینی


موکب «آیلند» زائرانی را که به پیاده‌روی نجف تا کربلای معلی می‌روند به «مسابقه عکس موکب کربلا» فرا‌ می‌خواند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موکب آیلند، زائران اربعین حسینی می‌توانند عکس‌های خود را با محوریت موکب‌های برپا شده از مبدأ حرکت تا مقصد کربلا و برگشت با تأکید بر تعاملات انسانی در موکب‌ها ثبت کنند و در «مسابقه‌ی عکس موکب‌های اربعین حسینی» شرکت کنند.

در همین راستا زائران می‌توانند عکس خود را با هشتگ #mokebkarbala97 و توضیح محل برپایی موکب در «روبینوی روبیکا» یا صفحه‌ی «اینستاگرام» خود بارگذاری نمایند و یا به «آی دی @imokeb در تلگرام» ارسال نمایند. (در صورتی که صفحه‌ی اینستاگرام شرکت کنندگان شخصی باشد می‌بایست عکس را مستقیم به آی دی mokebkarbala97 در اینستاگرام ارسال نمایند.)
همچنین بر اساس این فراخوان هر شخص می‌تواند تا ۵ عکس منطبق با موضوع یاد شده ارسال نماید. مسئولیت حقوقی آثار بر عهده فرد ارسال کننده تصاویر است.
نهایتاً ۱۰ نفر به قید قرعه، هر کدام یک سکه تمام بهار آزادی هدیه خواهند گرفت.
یادتان باشد که عضو کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام @mokebkarbala97 شوید.

در این فراخوان با تاکید براین‌ که آثار و تصاویری که فقط با دوربین تلفن همراه گرفته می‌شود قابل پذیرش است اعلام شده آخرین مهلت ارسال عکس‌ها بیستم آبان سال جاری و زمان قرعه‌کشی و نیز اعلام برندگان بیست و ششم آبان و زمان تجلیل و اهدای جوایز پنجم آذر است.

گفتنی است موکب آیلند با نام «اولین ایستگاه پیاده‌روی اربعین» در کیلومتر ۳۵ اتوبان تهران-ساوه و با همت کارکنان شهر آیلند و بانک گردشگری برپا شده است.

logo-samandehi