فراخوان مسابقه بین‌المللی RUNWAY PARK برای طراحان جوان


طرح نوسازی فرودگاه Nanjing Dajjochang – مسابقه بین المللی طراحی RUNWAY PARK برای طراحان جوان، کاوشی است برای بهبود کیفیت فضای عمومی و سفری در جستجوی اصالت طراحی و خلاقیت هنری.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت کنندگان با در نظر گرفتن پارک فرودگاه به عنوان فضایی عمومی برای مناسبت‌های فرهنگی و فعالیت‌های روزمره شهروندان و ویژگی‌های ساختمانی مرتبط مانند مبلمان چشم‌انداز، تجهیزات شهری، وسایل نورپردازی (روی باند یا فضای عمومی دو طرف) و سیستم نمادهای شهری، لازم است پیشنهادهای خلاقانه خود را ارائه کرده و با توجه به ویژگی‌های تاریخی و وضعیت فعلی محل، به طرح‌های ویژه برگشت پذیر و متحرک دست یابند. موضوع و عملکرد طرح آزاد است.

وجه جایزه بیش از 20،000 دلار نقد بین سه پروژه برتر تقسیم خواهد شد و علاوه بر آن دیپلم افتخار نیز اهدا می‌شود.

شهر Nanjing مرکز استان Jiangsu و تنها ابرشهر در منطقه دلتای رود یانگ‌تسه و شرق چین محسوب می‌شود که در ناحیه همگرایی مهم «The Belt and Road» و منطقه اقتصادی رود یانگ‌تسه قرار دارد. شهر جدید جنوب Nanjing که در جنوب شرقی شهر اصلی Nanjing واقع شده محل اسکان مهاجران است.

این مسابقه فراخوان بین المللی برای طراحان، هنرمندان، استادان و دانشجویان جوان است که لازم است همگی زیر 40 سال سن داشته و رشته تحصیلی آنها طراحی شهری، معماری، طراحی، طراحی چشم انداز یا طراحی هنری بوده و در قالب فردی یا گروهی در مسابقه شرکت نمایند.

هر گروه باید یک رهبر داشته باشد و تعداد اعضای آن بیش از 5 نفر نباشد.

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ارسال آثار: 1 دسامبر 2018 (10 آذر 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi