فراخوان Concentrico 05؛ جشنواره معماری و طراحی بین المللی، لگرنیو، اسپانیا


جشنواره بین المللی معماری و طراحی لگرنیو Concentrico 05 در پی انعکاس محیط شهرنشینی و شهری از طریق فرم‌های مختلف پروژه‌های طراحی و معماری است.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد در تاریخ‌های 26 تا 30 آوریل و اول می 2019 برگزار خواهد شد.

این جشنواره دو رقابت را برای خلق مداخله موقت معماری در Plaza Santa Ana و Vina Lanciano – Bodegas LAN مطرح می‌کند. همه سازندگان (اشخاص و گروه‌ها) در صورت ارائه پروژه‌های مداخله موقت در قالب هر نوع نظام هنری، طراحی یا معماری، می‌توانند از این قواعد استفاده کنند. مدت زمان ارائه پیشنهادات در ساعت 1:00 بعد از ظهر 27 دسامبر 2018 به انتها می‌رسد.

مخاطبان Concentrico گسترده در نظر گرفته شده و شامل راه‌های پیشنهادی مختلف متعددی برای نگاهی نامتعارف به شهر است. سازه‌ها، نمایشگاه‌ها، گفتمان‌ها و فعالیت‌ها همگی عناصر بازتاب و مشاهده برای بیداری تمایل به اصلاح لذت فضایی شهر هستند.

هر چیدمان توسط گروهی از معماران و یا طراحانی ایجاد می‌شود که پیشنهاد و تجربیات را ارائه و در زمینه‌های جدید طراحی در محیط خود کندوکاو می‌کنند و در نتیجه گفتمانی را بین معماری سنتی و معاصر به وجود می‌آورند که در جستجوی فعال کردن بازتاب شهروندان در این فضاها بر‌می‌آید.

برگزارکننده جشنواره بنیاد فرهنگی معماری La Rioja (FCAR) به همراه Javier Pena Ibanez خالق این ابتکار عمل، شهر لگرنیو و دولت La Rioja هستند. شرکای اصلی Garnica و Bodegas LAN هستند و جشنواره مورد حمایت موسسه گوته مادرید، کالج معماری و مدرسه طراحی La Rioja نیز هست.

مهلت ثبت نام: 27 دسامبر 2018 (6 دی 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi