فراخوان مسابقۀ بین المللی ایده های طراحی

یک مسیر سبز چند منظوره در طبیعت شهری Buffalo در ایالت New York


سازمان Western New York Land Conservancy از طراحان، معماران، معماران منظر، طراحان شهری و هنرمندان دعوت می کند تا با ایده های نظری خود در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، موضوع مسابقه ارتقای مسیر راه آهن 1.5 مایلی DL&W است که با عبور از سه همسایگی تاریخی و متمایز، شهر Buffalo را به منطقۀ ساحلی آن وصل می کند.

جامعه، ساکنین، طراحان، و مدافعان سال ها از پتانسیل های این سایت حمایت کرده اند و این مسابقه قدم بعدی در باززنده سازی مسیر DL&W است.

مسیر سبز و طبیعی جدید باید محلی الهام بخش برای گردهمایی جامعه باشد و از تاریخ همسایگی هایی که احاطه اش کرده اند جان گرفته باشد. این مسیر باید فراتر از صرفا یک مسیر باشد و باید در طول سال فضایی زنده، امن و پذیرا برای برقراری ارتباط میان افرادی با تمام سنین، توانمندی ها و پس زمینه ها با یکدیگر، با طبیعت و با منطقۀ ساحلی باشد. این مسیر سبز و طبیعی باید نقطۀ کانونیِ جامعه ای باززنده سازی شده و اکوسیستمی بازسازی شده باشد.

جوایز نقدی به رتبۀ اول ($7,500) دوم ($3,000) و سوم ($1,000) اهدا خواهد شد. همچنین یک جایزۀ انتخاب مردمی به مبلغ $3,000 که با رأی ساکنین تعیین می شود نیز اهدا خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: 15 فوریه 2019 (26 بهمن 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi