هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر


هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، بعد از اعلام فراخوان های خود در بخش های مختلف علمی دانشگاهی، جواهرات و زیورآلات، فرهنگی و هنری، شرکت عمومی برای حضور اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، خانه‌های مد و موسسات هنری مد و لباس، طراحی لباس، آخرین مهلت ثبت نام در بخش مسابقه هشتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر را ١٠ بهمن اعلام کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، ثبت نام و شرکت در جشنواره به دو صورت امکان پذیر است:

1. بخش طراحی لباس، زیورآلات، کیف و کفش، و پارچه- به صورت تک اثر و کالکشن(مسابقه، نمایش)

نکته: متقاضیان گرامی جهت ثبت نام در این بخش ابتدا نسبت به ثبت آثار خود در سامانه ی شناسه ی یکپارچه مد ایران(شیما) اقدام نموده و کد اثرشان را دریافت نمایند. سپس می توانند با داشتن کد شیما در بخش طراحی لباس، ریورآلات، کیف و کفش، و پارچه به صورت تک اثر و یا کالکشن شرکت نمایند.

2. سایر بخش های جشنواره ( با استفاده از پر نمودن فرم ها)

نکته: این بخش شامل شرکت در بخش های " مسابقه زنده ی طراحی لباس"، " علمی و دانشگاهی"، " اتحادیه ها،انجمن ها، خانه های مد و موسسات هنری"، "فرهنگی و هنری"، "صنعت و فناوری های نوین"، "استان ها و اقوام"، " بین الملل" ، " ویترین ملی" می باشد.

بخش مسابقه زنده ی طراحی لباس

این بخش با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مدو لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح والگوهای به روز ونوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی وکشف استعدادهای نو، دررشته های زیر برگزار می گردد.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی competition.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم افعان به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.

فراخوان بخش مسابقه زنده ی طراحی لباس

فرم شرکت در مسابقه زنده طراحی لباس

بخش علمی و دانشگاهی

با توجه به وظیفه ذاتی دانشگاه ها نشر (آموزش) و توسعه(پژوهش) دانش و کارآفرینی است، ، بخش علمی ودانشگاهی می توانددر ساماندهی مد و لباس کشور همراه با بخش صنعت، نقش تعیین کننده ای ایفا نمایید. از آنجا که زمان اجرای جشنواره مد و لباس فجر بسیار فشرده است، عملا فرصتی برای انتقال اطلاعات و یافته ها و دستاوردهای پژوهش ها و گسترش مرزهای علم و هنر نمی یابد. براین اساس بخش علمی دانشگاهی هشتمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر برآن شده است که درفضای دانشگاهی به کنکاش در محورهای مورد نظر بپردازد.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی university.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم کمالی به شماره 66722312 و داخلی 303 تماس حاصل نمایند.

فراخوان بخش علمی و دانشگاهی

فرم شماره 1بخش غیررقابتی( نشست های علمی، کارگاه های آموزشی)

فرم شماره2 بخش رقابتی

فرم شماره 3. درخواست غرفه

بخش اتحادیه ها،انجمن ها، خانه های مد و موسسات هنری

در راستای معرفی دستاوردهای حوزه مد ولباس کشور سیاست هویت‌سازی و حمایت از فعالان این بخش و ایجاد تعامل و ارتباط حرفه‌ای بین اجزای صنعت مد و لباس و به دنبال اقدامات گسترده صورت گرفته توسط نهادهای دولتی و غیر دولتی راه‌اندازی انجمن ها و موسسات فرهنگی_هنری،اتحادیه ها ودستگاه های عضو کارگروه مقرر شد این مراکز به صورت مستقل در هشتمین جشنواره مد و لباس فجر حضور یابند.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی institude.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با جناب آقای احمدی به شماره 66722312 و داخلی 210 تماس حاصل نمایند.

فراحوان بخش انجمن ها، مراکز هنری و موسسات

فرم شماره1.بخش اتحادیه ها و موسسات هنری

فرم شماره2. خانه های مد و موسسات هنری

بخش فرهنگی و هنری

جشنواره مد و لباس فجر به منظور استفاده از ظرفیت آثار فرهنگی و هنری در فرهنگ سازی و ارتقاء دانش و بینش حوزه مد و لباس، مسابقات و برنامه هایی را در قالب کمیته فرهنگی و هنری جشنواره برگزار می­نماید.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی culture.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم خدمت شعار به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.

فراخوان بخش فرهنگی و هنری

فرم شماره1. بخش رقابتی

فرم شماره 2 .غیر رقابتی(درخواست غرفه)

بخش صنعت و فناوری های نوین

مدولباس به عنوان نیروی محرک صنعت نساجی کشور ، سرنوشت زنجیره های زیادی از تولید الیاف و ریسندگی نخ گرفته تا بافندگی و رنگرزی و تکمیل و چاپ را در دست دارد .

محوریت مدولباس در جشنواره مد و لباس فجر که از لحاظ جامعیت و تنوع بزرگترین رویداد در نوع خود می باشد فرصت مناسبی را پدید آورده است تا صنعتگرانی که کالا و خدمات به این حوزه ارائه می دهند شناسایی و معرفی شوند .

لذا با بهره گیری از تجارب ارزشمند ادوار گذشته و با استفاده از جایگاه معتبر جشنواره در سطح جامعه علمی،هنری کشور ، بخش صنعت هشتمین جشنواره مد و لباس فجر با محورهای موجود در فراخوان برگزار می شود.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی industry.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم خدمت شعار به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.

فراخوان بخش صنعت و فناوری های نوین

فرم شرکت در بخش صنعت و فناوری های نوین

بخش استان ها و اقوام

در این بخش هر یک از استان ها می توانند در استان مربوطه نسبت به برگزاری جشنواره فجر استانی خود اقدام نماید. و انواع لباس های سنتی ،بومی و دستاوردها و طراحی های مد ولباس خود را ارایه دهند. همچنین علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر کارگروه ساماندهی مد ولباس مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محل سکونت خود اقدام به ثبت نام نمایند.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی province.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با جناب آقای حیدری به شماره مستقیم 66739250 تماس حاصل نمایند.

فرم شماره 1

فرم شماره 2

بخش بین الملل

از آن جا که زبان هنر در عرصه بین‌الملل فرصت بیان ارزش‌های دینی، اسلامی و گفتمان‌ها ی بین المللی را فراهم می سازد و همچنین با عنایت به تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران و اسلام، انجام فعالیت های مختلف به خصوص در زمینه های فرهنگی و هنری بویژه مد و لباس اسلامی و فعالیت های بانوان هنرمند ایرانی ما را قادر خواهند ساخت تا پیوندی ناگسستنی میان جهانیان و اسلام برقرار سازیم و با حضور موفق خود، زمینه ساز روشن شدن افکار عمومی نسبت به ذخایر فرهنگی – هنری ایران و نقش ایران اسلامی در تمدن اسلامی باشیم. در آستانه برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، بخش بین‌الملل درنظر دارد تا بخش ویژه رقابتی را به بخش‌های مختلف خود اضافه کرده و به نفر اول طاووس طلایی اهدا کند.

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها در صورت تمایل به شرکت در بخش غیر رقابتی جشنواره پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی international.info@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم تلاشان به شماره مستقیم 88945003 تماس حاصل نمایند.

فراخوان بخش بین الملل و اطلاعیه بخش رقابتی( طاووس طلایی)

فرم بخش غیررقابتی

بخش ویترین ملی

از متقاضیان عزیز خواهشمندیم ابتدا پس از مطالعه فراخوان این بخش، و دریافت فرم های مربوطه، نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند و در انتها پس از اسکن نمودن آن، فایل تکمیل شده را به آدرس اینترنتی national.advertising@iranmode.com ارسال کنند. لازم به ذکر است که متقاضیان می توانند در صورت مواجهه با هرگونه سوال در رابطه با تکمیل فرم با سرکار خانم خدمت شعار به شماره 66722312 و داخلی 407 تماس حاصل نمایند.

فرم شرکت در بخش ویترین ملی


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi