فراخوان جوایز جهانی زیستگاه 2019


مرکز World Habitat، با همکاری سازمان ملل متحد، به دنبال بهترین راه حل های مسکن در جهان از طریق مسابقه جهانی سالانه زیستگاه 2019 است.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد بر روی طراحی مسکن مقرون به صرفه و مناسب متمرکز شده که در حال پیشرفت هستند یا در ده سال گذشته تکمیل شده اند، و پروژه هایی که در همکاری نزدیک با ساکنان / جامعه محلی طراحی و اجرا شده اند.

دو برنده جایزه جهانی سالانه 2019 جایزه طلا و 10،000 پوند دریافت خواهند کرد. جوایز نقره ای و برنز برای پروژه های برجسته دیگر نیز وجود خواهد داشت. علاوه بر این، پروژه های منتخب فرصتی برای به اشتراک گذاشتن رویکرد خود به راه حل های مسکن از طریق برنامه انتقال جهانی Habitat خواهند داشت.

پروژه ها و رویکردهای مورد نظر رویداد:

- راه حل های عملی، نوآورانه و پایدار برای مسائل مربوط به مسکن فعلی که کشورها در سرتاسر جهان با آن مواجه هستند، می تواند برای استفاده به صورت مناسب منتقل یا سازگار شود.
- پروژه هایی که در حال حاضر در حال اجرا هستند و یا تکمیل می شوند یعنی نه در مرحله طراحی و یا در مراحل اولیه توسعه
- اصطلاح زیستگاه را از منظر گسترده ای در نظر بگیرید و همچنین مزایای دیگری مانند صرفه جویی در انرژی یا آب، تولید درآمد، توانمند سازی جامعه و فرد، مزایای بهداشت، ایجاد ظرفیت یا آموزش و پرورش را در نظر بگیرید.

تمام آثار ارزیابی می شوند و تا 12 پروژه توسط یک کمیته ارزیابی انتخاب میشود. سپس این پروژه های کوتاه مدت توسط یک گروه مشاوره مستقل ارزیابی می شوند.
این مسابقه از سال 1985 با همکاری سازمان ملل متحد توسط سازمان جهانی به اجرا درآمد.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

مهلت ثبت نام: 31 مارس 2019 (11 فروردین 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi