فراخوان طراحی خوابگاه دانشجویی در جنوآ، ایتالیا


جنوآ شهری با جذابیت‌های کهن است که هویت قرون وسطایی carrughi را هنوز در خود حفظ کرده است؛ خیابان‌های باریکی مرکز قدیمی شهر را تشکیل می‌دهند.

به گزارش گالری آنلاین، یکی از مشهورترین نمادهای این شهر Lanterna است که در افق خودنمایی می‌کند و شاهدی است بر پیوند پایتخت Ligurian با اسکله شهر. موزه گالاتا (Galata Museum) به همراه بایوسفیر (Biosphere) و بیگا (Biga) که توسط مهندس معمار رنزو پیانو طراحی شده در میان بناهای مدرنی است که قسمت بندری شهر را متمایز می‌سازد. در فضایی پر از ترکیبات مختلف می‌توانیم سکونتگاه دانشگاه جنوآ را تصور کنیم که محلی برای سکونت دانشجویان گروه طراحی و معماری (DAD) در نزدیکی خواهد بود.

پروژه باید به بهترین شکل حد فاصل بین شهر و دریا را پر کند که هنوز فاقد محلی مناسب برای سکونت است. در واقع معماری باید دارای قابلیت یکپارچه شدن با مکان و بدون تضاد با نمونه‌هایی از یک قالب مدرن باشد و تغییری ایجاد کند که به فرآیند‌های بهسازی در مقیاس شهری کمک کند.

مهلت ثبت‌ نام:
ثبت‌نام معمولی: از 14 ژانویه تا 27 فوریه (24 دی الی 8 اسفند). هزینه ثبت‌نام با پرداخت از طریق پی‌پال 20 یورو و ثبت‌نام با انتقال بانکی 25 یورو است.
ثبت‌نام فوق‌العاده: از 28 فوریه تا 15 آوریل (9 اسفند الی 26 فروردین). هزینه ثبت‌نام از طریق ثبت‌نام با پی‌پال 25 یورو و ثبت‌نام با انتقال بانکی 30 یورو است.
ثبت‌نام آزاد: برای افرادی که می‌خواهند بدون دریافت جایزه نهایی در رقابت شرکت کنند هزینه ثبت‌نام 10 یورو است. ثبت‌نام برای کل رقابت معتبر است (از 14 ژانویه تا 15 آوریل ).

ابزار طراحی: یک میز طراحی سایز A0، گزارش پروژه و MODEL A (مطابق با مقرراتی که در ضمیمه این صفحه پیدا خواهید کرد)، قبل از 15 آوریل 2019.
اسامی برندگان قبل از 5 می 2019 در وبسایت انجمن اعلام خواهد شد. دو درجه‌بندی متفاوت وجود دارد:
درجه‌بندی اول برای مشارکت‌کنندگان معمولی یا فوق‌العاده.

طرح برنده جایزه‌ای به ارزش 500 یورو (بدون احتساب مالیات) برای هر مشارکت‌کننده دریافت خواهد کرد.
سه مشارکت‌کننده برتر اشتراک سالانه برای مجله DOMUS در فرمت دیجیتال دریافت خواهند کرد.
برندگان و افراد مذکور می‌توانند برای همیشه در رقابت‌های آتی ما که در پرتال اعلام می‌کنیم شرکت کنند.
درجه‌بندی دوم برای شرکت‌کنندگان با ثبت‌نام آزاد، یک پروژه برنده ممتاز را معرفی‌ خواهد کرد که هیچ جایزه نقدی به آن تعلق نمی‌گیرد و به آن یک سال اشتراک مجله DOMUS در فرمت دیجیتال داده خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi