فراخوان بیست و ششمین جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی


فراخوان بیست و ششمین جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی اعلام شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، بنا بر این فراخوان، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا 31 تیر سال 98 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی ارسال كنند. این جشنواره هر ساله همزمان با هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای علمی و دانشگاهی كشور، جلب همكاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه برگزار می‌شود.

شرایط شركت در جشنواره

بر اساس این فراخوان دانشجویان تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاهی و طلاب مقاطع تحصیلی سطح 2و3 می توانند آثار خود را به تعداد نامحدود و براساس شرایط ذیل در شش گروه اصلی شامل فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پزشکی و دامپزشکی، هنر و معماری و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

براین اساس همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، دارا بودن مشخصات عمومی كتاب برای اثر منتشر شده، انتشار كتاب در سال 96 تا 97 ، ثبت نام اینترنتی، ارسال دوجلد از كتاب به دبیرخانه و ارسال كپی متن اصلی آثار ترجمه شده از شرایط شرکت در جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی است.

همچنین دانش آموختگانی که حداکثر یکسال پس از فارغ التحصیلی، کتاب خود را منتشر کرده اند نیز می توانند در جشنواره شرکت کنند.

كتاب الكترونیك ارسال شده به جشنواره، باید دارای مجوز ارشاد و هولوگرام باشد.

یادآور می شود آثار دریافت شده بازگردانده نخواهند شد و به آثار برگزیده ای كه توسط بیش از یك نفر تألیف یا ترجمه شده اند، صرفاً یك جایزه تعلق خواهد گرفت.

تجلیل از ناشر برگزیده و جوانترین مولف و مترجم دانشجو

براساس این فراخوان، ناشران محترم می توانند آثار دانشجویی خود را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی، به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند و از ناشرانی كه بیشترین مشاركت را در انتشار آثار دانشجویی داشته باشند، در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد. در این جشنواره همچنین از جوانترین پدیدآورنده، مولف و مترجم تقدیر به عمل خواهد آمد.

موضوعات ویژه بیست و ششمین جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی

موضوع ویژه بیست و ششمین جشنواره ملی كتاب سال دانشجویی، به " فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی"، "اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی"، "مطالعات رسانه " و "مدیریت بحران و پدافند غیرعامل" اختصاص دارد.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به آدرس www.isba.ir، دو نسخه از اصل اثر را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره در تهران،‌ خیابان انقلاب، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاك72، صندوق پستی: 1163-13145 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ارسال كنند

logo-samandehi