فراخوان رقابت طراحی درپوش نوشابه

مسابقه ی جدید طراحی محصول در desall.com به دنبال ایده های نوآورانه در طراحی درپوش نوشابه است که ضمن ایجاد یک محصول سرگرم کننده به آسانی باز شود.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت bologna (ایتالیا) در سال 1939 با اسم "Ditta Angelo Pelliconi" به عنوان متخصص در تولید در نوشابه های پرسی شناخته شده و اکنون یکی از رهبران جهانی در زمینه بسته بندی برای صنایع غذایی و آشامیدنی است.

این شرکت به طور مداوم در حال گسترش کسب و کار خود بوده است و درحال حاضر پنج کارخانه تولیدی در چهار قاره دارد: دو کارخانه در ایتالیا یکی در قاهره (مصر)؛ یکی در ایالات متحده، و آخرین کارخانه در سال 2016 در چین افتتاح شد.

همچنین پنج شعبه تجاری بین المللی وجود دارد که به لطف آن Pelliconi یک شبکه فروش و توزیع گسترده ایجاد کرده است که این گروه می تواند به یکی از بزرگترین تولید کننده ها و صادرکنندگان درب بطری در سراسر جهان تبدیل شود. pelliconi در حال حاضر دارای ظرفیت تولید سی میلیارد درپوش و بکار گیری پانصد نفر در سراسر جهان با درآمدی در حدود 150 میلیون یورو در سال است.

برای تحقق صحیح پیشنهادات خود، دستورالعمل های زیر را در نظر بگیرید.

توصیف محصول: درپوش هایی که پیشنهاد می کنید، باید به راحتی بدون نیاز به استفاده از درب بازکن بطری یا مشابه آن باز شود. درپوش ها برای بطری های استاندارد برای اندازه های نوشابه یا سایر نوشیدنی ها استفاده می شود. علاوه بر رعایت کردن این موارد، درپوش ها را باید طوری طراحی کرد که تجربه ای سرگرم کننده و کنجکاوانه برای مصرف کننده ایجاد کند.

نحوه استفاده: کاربر باید بتواند با استفاده از حرکات بی نظیر، بدون استفاده از بطری بازکن، درپوش را آزاد کند. شما آزادانه میتوانید راه های دیگری را برای این کار پیشنهاد کنید، و همچنان مطمئن شوید که انجام آن برای مصرف کننده در هر شرایطی امن و آسان است.

اشکال: جنبه های مربوط به ارگونومی و شهودی بودن استفاده را در نظر بگیرید، که باید از طریق طراحی درپوش، با درنظر گرفتن تسهیل باز شدن آن، اعمال شود.

اندازه: درپوش باید با بطری هایی با دهانه ی 26mm یا 29mm سازگار باشد. در فایل های material میتوانید فایل 3D دو دهانه ی استاندارد ( neckfinish-26mm.step و neckfinish-29mm.step ) را پیدا کنید که می توانید از آن برای شروع ساخت درپوش خود استفاده کنید،

مواد: شما در پیشنهاد دادن درباره تک جنسی بودن یا استفاده از چند مواد برای ساخت درپوش ها میتوانید آزادانه عمل کنید، البته مواد مورد استفاده باید از مواد زیست محیطی در دسترس باشد و قابل بازیافت بودن آن باید درنظرگرفته شود. برای دریافت ایده از موادی که در حال حاضر Pelliconi در درپوش Maxi P-26 استفاده میکند، نگاهی به موارد ارائه شده در پوشه ی material داشته باشید.

جدول زمانی مسابقه:

فاز آپلود: 2nd April 2019 – 2nd July 2019 (13 فروردین الی 11 تیر 98)

رای گیری از مشتریان: from 2nd July 2019

اعلام برنده: تا پایان ماه سپتامبر 2019

جایزه:

4000 یورو: برای یک نفر

انتخاب برنده توسط Pelliconi در نتیجه یک ارزیابی بی قید و شرط و با توجه به اصالت، امکان پذیری و سازگاری با موارد دیگری انجام میپزیرد.

مهلت ثبت نام: 2 جولای 2019 (11 تیر 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi