فراخوان طراحی نشان‌واره موزه شهدا

اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد نسبت به طراحی و انتخاب لوگوی(نشان‌واره) جدید موزه شهدا از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از تمام اساتید، طراحان، هنرمندان حوزه گرافیک، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری شنبه یک تیرماه 1398 با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات به شرح ذیل و به‌صورت فایل الکترونیکی و فرمت jpg و باکیفیت حداقل معادل 300 DPI در صفحه ویژه این فراخوان در پایگاه فرهنگی نوید شاهد به نشانی navideshahed.com/fa/forms/85 و یا به نشانی: تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی، پلاک 5، ساختمان شهید سلیمانی، طبقه سوم، اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال کنند.

به بهترین طرح ارسالی و انتخابی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مشخصات طرح:
1- طرح باید با حوزه فعالیت اصلی بنیاد شهید و موزه شهدا تطابق داشته باشد.
2- ارائه توضیحات در خصوص لوگو (نشان‌واره) و شناسنامه هر عنصر آن الزامی است.
3- رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی الزامی است.
4- طرح باید قابلیت استفاده در ابعاد کوچک و بزرگ و همچنین فرمت‌های چاپی و دیجیتالی رنگی و تک‌رنگ را داشته باشد.
5- طرح باید قابلیت استفاده در مجامع و ارتباطات بین‌المللی را داشته باشد.
6- طرح می‌تواند به‌صورت تصویری و یا نوشتاری و یا ترکیبی باشد.
7- استفاده از نمادها و المان‌های مناسب ایرانی، اسلامی در طرح ارسالی بلامانع است.
8- عدم شباهت و یا اشاره مستقیم و غیرمستقیم به لوگوهای ثبت شده سایر سازمان‌های داخلی و خارجی الزامی است؛ بدیهی است در صورت عدم رعایت این اصل، طرح ارسالی از فراخوان حذف شده و کلیه مسئولیت قانونی و حقوقی ناشی از آن بر عهده شرکت‌کننده در فراخوان خواهد بود.
9- حق رد تمام طرح‌های ارسالی و یا قبول و استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب، بنیاد شهید و امور ایثارگران محفوظ بوده و بنیاد مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن است.
10- هر فرد و یا شرکت مجاز به ارسال حداکثر 3 طرح برای شرکت در فراخوان است.

logo-samandehi