فراخوان مسابقات استعدادهای ناب

در این رویداد آثار بیست هنرمند منتخب در کلن آلمان به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش گالری آنلاین، مسابقات استعدادهای ناب و درخشان، توسط Imcologne سازماندهی شده است و یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنری برای طراحی داخلی در سراسر جهان و یکی از معتبر ترین جوایز طراحان جوان است.

در طول شانزده سال گذشته، 456 محصول از 503 طراح بین المللی در نمایشگاه سالانه ارائه شده است.

این مسابقه در دوره هفدهم خود در سال 2020، تا 20 طراح یا گروه طراح را به کلن دعوت خواهد کرد تا نمونه های خود را به نمایشگاه طراحی داخلی در نمایشگاه ویژه رقابت با استعدادهای ناب ارائه دهند.

از میان تمام محصولات که از گروه های محصولات، مبلمان، لوازم خانگی، نورپردازی، کفپوش، کاغذ دیواری و منسوجات، لوازم آشپزخانه و خانه های هوشمند، ارسال میشود؛ هیئت داوران، 20 نامزد را انتخاب خواهد کرد که آثار آنها در نمایشگاه نمایش داده خواهد شد و از آن میان سه جایزه به سه هنرمن منتخب اهدا میشود.

علاوه بر این، جایزه مخاطب در سال 2020 برای اولین بار اهدا خواهد شد و برنده انتخاب شده توسط رای گیری عمومی توسط رسانه های اجتماعی انتخاب خواهد شد.

تمام طراحان انتخاب شده برچسب "Pure Taleents Contest Nominee" را دریافت می کنند که می تواند برای اهداف ارتباطی خود استفاده شود.

این نمایشگاه از تاریخ 13 تا 19 ژانویه 2020 در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، تمامی طراحان به کلن دعوت می شوند و یک حمایت مالی شخصی برای سفر و اقامت طراحان و همچنین حمل و نقل محصولات انتخاب شده از طرف برگزار کننده، فراهم می شود.

سه برنده اول این مسابقه به ترتیت جایزه ی 3000 یورویی ، 2000 یورویی و 1000 یورویی را دریافت خواهند کرد.

رقابت برای طراحان دانشجویان و طراحان طراحی شده است که در سه سال گذشته (بعد از 1 ژانویه 2016) فارغ التحصیل شده اند باز است.

تیم های شرکت کننده بیش از سه نفر عضو نداشته باشند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 12 سپتامبر 2019 (21 شهریور 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi