فراخوان رقابت طراحی برج دیدبانی Kurgi

برای مسابقات برج دیدبانی Kurgi، شرکت کنندگان وظیفه دارند برج ای را طراحی کنند که به بازدید کنندگان اجازه دهد منطقه حفاظت شده Latvia Biosphere شمالی را به روشی جدید مشاهده و تجربه کنند.

به گزارش گالری آنلاین، مزرعه Kurgi در منطقه حفاظت شده Latvia Biosphere شمالی، یکی از مکانهای زیبا و دیدنی است که در شمال اروپا واقع شده و از طرف یونسکو به عنوان یک منطقه حفاظت از محیط زیست با اهمیت بین المللی یاد شده است. مزرعه Kurgi متعلق به یک زوج جوان به نام های کریستاپس و لورا است که بقدری مسحور زیبایی های طبیعی منطقه شدند که تصمیم گرفتند برای همیشه در آنجا زندگی کنند.

کار اصلی در مزرعه kurgi پرورش اسب. مزرعه کورگی یکی از مناطق مطلق اصلاح نژاد Latvian Ardennes است، یک نژاد نادر از اسب محلی که به طرز وحشتناکی نزدیک به انقراض است و Kurgi یکی از چهار اسب باقی مانده از نژاد Latvian Ardennes را دارد.

نژاد Latvian Ardennes نوعی از اسب است که جامعه محلی آن را به عنوان بخشی از میراث تاریخی میدانند و بسیار ارزشمند است و برای نجات از انقراض آن بسیار تلاش می کند.

برج دیدبانی پیشنهادی در بالای تپه مسکونی Kurgi قرار میگیرد تا منظره هایی دیدنی را به خود اختصاص دهد.

این زوج قصد دارند این برج را بخشی از مفهوم اکوتوریسم قرار دهند و به مهمانان مکانی برای پناه بردن از زندگی شلوغ شهری و فرصتی برای یافتن هماهنگی در منظره های دیدنی طبیعت و تجربیاتی درمانی با اسب ها را ارائه دهند.

از آنجا که مزرعه کورجی برای ساخت این برج ابراز علاقه کرده است، طراحی ها باید هماهنگ با ظاهر و هدف حفظ منطقه Latvia Biosphere شمالی باشند، ضمن اینکه این طرح پتانسیل آن را دارد که به خودی خود تبدیل به یک نماد برجسته شود.


جوایز: 3 پیشنهاد برنده، 3 دریافت کننده جوایز ویژه و شش اثر قابل تقدیر انتخاب می شوند. Bee Breeders در مجموع 7000 دلار جایزه در نظر گرفته است.

نفر اول - 3000 دلار آمریکا

نفر دوم - 1500 دلار

نفر سوم - 500 دلار

شش اثر قابل تقدیر:

جایزه بهترین اثر از نظر مشتری 1000 دلار

جایزه دانشجویی - 500 دلار

جایزه سبز - 500 دلار

آخرین مهلت ثبت نام: 8 مه 2020

آخرین مهلت ارسال آثار: 16 ژوئن 2020 (11:59 بعد از ظهر GMT) - 27 خرداد 99)

تاریخ اعلام برندگان: 9 ژوئیه 2020

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

logo-samandehi