فراخوان ایده پردازی برای گالری هنرهای تجسمی Florence

بازآفرینی و پیکربندی مجدد گالری هنری در فضایی انعطاف پذیرتر، دموکراتیک و خلاقانه با توجه به شرایط روز جهان موضوع این رقابت است.

به گزارش گالری آنلاین، هنر گفتگویی است بین هنرمند، جامعه و تاریخ. این بیانگر ارتباط بین آنچه فکر می کنیم و آنچه احساس می کنیم است. هنر با تغییر عقاید، القای ارزش ها و ترجمه تجربیات بر جامعه تأثیر می گذارد.

هنر تجسمی، هنری است که توسط چشم درک میشود، مانند نقاشی، طراحی، چاپ، مجسمه سازی، سرامیک، عکاسی، ویدئو، فیلم سازی، طراحی، صنایع دستی و ....

هنر با گذر زمان تکامل یافته و به سبک های مختلف تبدیل شده است. گالری هنری دهه ها به عنوان اصلی ترین راه برای نمایش آثار، بر جهان هنر تسلط یافته است.

ماهیت گالری امروزی باعث می شود افراد عادی در معرض هنر نخبه گرا نباشند و هنر برای آنها در دسترس نباشد.

ساختار گالری هنری را نمیتوان در یک زمان نگه داشت و با رزهای سنتی آن را محدود کرد. هنر یک امر زنده است، همیشه در حال تحول و تغییر است و یک گالری هنری باید به طور مداوم با شرایط روز سازگار شود تا حیات آن بقا داشته باشد.

هدف از این مسابقه، بازآفرینی و پیکربندی مجدد گالری هنری در فضایی انعطاف پذیرتر، دموکراتیک و خلاقانه است.

شرکت کنندگان باید یک نوع گالری را در شهر فلورانس ایجاد کنند که از محیط رسمی گالری های موجود در جهان متفاوت باشد.

شرکت کنندگان باید هدف خود را برای ایجاد یک گالری عصر جدید پس از همه گیری کرونا ارائه دهند که بتواند فاصله اجتماعی و سایر پروتکل های ایمنی را دنبال کند.

گالری باید یک شکل از نمونه شهری باشد که دیدگاه مرسوم نسبت به گالری های هنری را تغییر دهد. این فضای معماری باید جذاب باشد و بتواند به طور کلی با عموم مردم ارتباط برقرار کند.

گالری باید از نظر فضایی، روان و پویا باشد و با طبیعت نیز هماهنگ باشد.

شرکت کنندگان باید بر روی ایجاد تجربه ای برای کاربر در فضای گالری تمرکز کنند که ذهن را به ماندن و گذراندن وقت برای مدت طولانی در محیط هنری تحریک کند.

شرکت کنندگان می بایست به این سوال پاسخ دهند که آیا هنر میتواند بخشی از مفهوم در فضای معماری باشد و یا هنرهای بصری تنها یک شی در فضای معماری هستند؟

گالری ها غالباً فضایی متمرکز بر درون هستند و به دنبال گسترش فضای هنری در فضای خارج خود نمی روند و در برقراری گفتگوی فرهنگی با بافت شهری پیرامون آن کوتاهی شده است.

گالری هنرهای تجسمی در زمانه ی معاصر باید به دنبال ترسیم فرهنگ در داخل و سراسر گالری، تلفیق فضاهای نمایشگاه های خارجی و داخلی و ایجاد تجربه ای بی نظیر بین بافت شهر و دنیای هنر باشند.

این مسابقه برای (معماران، دانشجویان، مهندسان و غیره) آزاد است. می توانید به صورت انفرادی یا تیمی شرکت کنید. یک تیم حداکثر فقط می تواند سه عضو داشته باشد.

جوایز

• جایزه اول INR 1,00,000 گواهی

• جایزه دوم INR 60,000 گواهی

• جایزه سوم INR 40,000 گواهی

هزینه ثبت نام: 60 یورو

مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2020 (10 آبان)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi