فراخوان رقابت طراحی و ساختمان سازی با چوب 2020

برنامه Wood Design & Building Awards به دنبال شناسایی آن دسته از تیم های طراحی است که علاقه وافری به استفاده از چوب به عنوان متریال ساختمانی ایمن، قوی و کیفیت بالا از خود نشان میدهند.

به گزارش گالری آنلاین، پروژه های ارسالی به Wood Design & Building Awards از کانادا، ایالات متحده و همچنین از سراسر جهان پذیرفته می شوند. این پروژه ها در توسعه تنوع کاربرد چوب در ساخت و ساز نقش بسزایی خواهند داشت.

پروژه های ساختمانی ارسالی باید کاربرد فرآورده های چوبی را در طیف وسیعی نشان داده و خصوصیات ویژه چوب از جمله استحکام، دوام، زیبایی و مقرون به صرفه بودن چوب را نیز در آن به اثبات رسانده باشند.

علاقمندان می توانند در شاخه های زیر شرکت نمایند:

غیر مسکونی، مسکونی، معماری فضای داخلی، بازسازی، ساخت و ساز بین المللی، سایر

پروژه های برنده، در کتاب معروف و معتبر Wood Design Awards book در تجلیل از برترین های معماری چوبی معرفی می شوند. این نشریه با هدف الهام بخشیدن به تیم های طراحی و ساختمان سازی طراحی گردیده و این امکان را در اختیار تیم های طراحی و ساختمان سازی قرار می دهد تا به بررسی محدوده امکانات کاربرد چوب در پروژه های آتی خود بپردازند.

هیئت داوران متشکل از معماران برجسته کانادا و ایالات متحده پروژه های ارسالی را بر اساس معیار هایی چون خلاقیت و ابتکار، استفاده مناسب از متریال های چوبی در برآوردن نیازها و الزامات ساختمان و محل ساخت مشتری و طراحی خلاق مورد ارزیابی قرار می دهند.


مهلت اولین دوره ثبت نام: 30 اکتبر 2020 (9 آبان)

آخرین مهلت ارسال پروژه: 20 نوامبر 2020 (30 آبان)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi