فراخوان بین المللی طراحی DESITA AWARD 2020

مسابقه DESITA AWARD 2020 در ششمین دوره از رقابت های خود به دنبال راه کارهای جدید در ایجاد نوآوری و ارزش افزوده در بخش های جلاتو و پیتزا با تمرکز بر تجربه مشتریان و گردانندگان صنعت و توسعه دامنه تحقیق خود بر روی انواع کالا و خدمات است.

به گزارش گالری آنلاین، Desita و Desall از جامعه بین المللی طراحان و خلاقان دعوت می کنند تا تجربیات گردانندگان صنعت و مشتریان در بخش بستنی جلاتو و پیتزا را از نگاهی دیگر بررسی کرده و شکاف موجود بین صنایع غذایی و دنیای طراحی را از بین ببرند.

جلاتو و پیتزا دو نمونه قابل توجه از دانش تجربی و سنتی ایتالیا در بخش مواد غذایی به شمار می روند. کسب و کارهای جدید و چالش های نوظهور جهانی ، فرصت بزرگی برای رشد و تحکیم این تجارت است. DESITA AWARD 2020 با هدف پشتیبانی از ایده پردازی و نوآوری در زمینه تجربیات مرتبط با این بخش و دعوت از خلاقان در رشته ها و فرهنگ های مختلف این رقابت را برگزار می کند.

این رقابت در دو گروه GELATO EXPERIENCE و PIZZA EXPERIENCE برگزار می شود که برای برندگان در هر گروه جایزه جداگانه ای در نظر گرفته شده است. برای هر یک از گروه های های فوق می توانید یک یا چند پروژه ارائه دهید که در رابطه با یکی از شاخه های زیر باشد:

تجهیزات و بسته بندی: طراحی یا باز طراحی تجهیزات، اشیا، لوازم جانبی، بسته بندی، مصرف مواد غذایی و غیره که می تواند در بهبود کارایی، آماده سازی غذا و یا رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.

2- تعامل: طراحی یا باز طراحی تجهیزات/ برنامه های الکترونیکی، دستگاه های دیجیتال و غیره که می تواند در بهبود تهیه مواد غذایی یا رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.

3- خدمات توزیع: طراحی یا باز طراحی راهکارهای موثر در حمل و نقل، نگهداری و توزیع مواد غذایی که می تواند در بهبود رضایت مندی از نقطه نظر ارائه خدمت یا دیدگاه مشتری موثر واقع شود.

شما می توانید با در نظر گرفتن امکان سنجی های لازم در رابطه با راهکار خود از نظر هزینه تولید و پتانسیل بازار، استفاده از فناوری های مختلف در جهت بهبود و توسعه یکی از بخش های مذکور را ارائه دهید.

با توجه به اینکه تهیه و آماده سازی ژلاتو و پیتزا ممکن است در هر مکان و زمانی اعم از بستنی فروشی، پیتزا فروشی، منزل، دکه غذاهای خیابانی یا هر مکان دیگری اتفاق بیفتد؛ می توانید به اختیار خود پروژه مورد نظر را برای مشتریان یا گردانندگان صنعت طراحی نمایید.

پروژه ها باید از شیوه های نوآورانه و خلاق و راهکارهای پایدار که پیش شرط ارزیابی تمامی پروژه ها است، برخوردار باشند.

مشخصات پروژه:

- عنوان پروژه باید بر اساس شاخه ای که در آن شرکت می کنید یعنی GELATO EXPERIENCE یا PIZZA EXPERIENCE مشخص شود.

- ارائه یک یا چند تصویر از پروژه (شامل طرح اولیه، رندرهای سه بعدی، تصاویر و غیره)

- شرح مفصلی از پروژه (حداکثر 2000 کاراکتر)

- نقشه های فنی ( نقشه ارتوگرافیک، آکسونومتری، نمودارها/ نقشه ها، ابعاد پروژه، ایزومتریک گسترده و غیره) و یا بنا به اختیار خودتان فایل های 3 بعدی از پروژه.

مشخصات فایل های ارسالی:

1 تا 5 تصویر

ابعاد پیشنهادی: 960 720p x با فرمت .jpg ،gif ،png؛ استاندارد رنگ RGB؛

رزلوشن: 72 dpi

حجم فایل برای هر تصویر: mb 1.

تصاویر با وضوح بیش از (150ppi)، فایلهای PDF، نقشه های فنی و سایر موارد را می توانید در قالب zip (حداکثرMB 100) در صفحه آپلوود ضمیمه نمایید.

در صورت ارائه پروژه به صورت گروهی فقط آن را از یک پروفایل و یکبار ارسال نموده و اسامی اعضای گروه را در قسمت چکیده قید نمایید.

معیارهای ارزیابی:

درجه نوآوری 5/5

کاربردی بودن پروژه 5/4

پتانسیل بازار 5/3

امکان سنجی فنی 5/3

ارائه پروژه 5/2

شرایط شرکت در مسایقه:

شرکت در مسابقه برای طراحان و استعدادهای خلاق بالای 18 سال و از هر ملیتی آزاد و رایکان است.

جوایز:

- جایزه برنده در گروه GELATO EXPERIENCE :3500 یورو

- جایزه برنده در گروه PIZZA EXPERIENCE :3500 یورو

- نشر پروژه برنده در کانال های رسانه ای DESITA و Partners.

- اجرای پروژه با توجه به اظهار نظر و ارزیابی مشتری.

- نمایش پروژه در مطبوعات، کانال های رسانه ای، مجلات و شبکه های اجتماعی بین المللی

مهلت ارسال پروژه: 17 دسامبر 2020 (22 آذر 1399)

تاریخ تقریبی اعلام نتایج: قبل از پایان فوریه 2021

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi