فراخوان اولین مسابقه تصویرگری در صنعت بیمه با موضوع فرهنگ بیمه

بیمه ملت به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس این شرکت، اولین مسابقه تصویرگری در صنعت بیمه را با موضوع «فرهنگ بیمه» برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، این مسابقه با هدف ترویج مفاهیم بیمه ای، افزایش دانش و آگاهی افراد نسبت به بیمه و توسعه نگرش و باور آنها در این حوزه برگزار می شود.

در متن فراخوان این مسابقه از تصویرگران دعوت شده است که در موضوعات بیمه و زندگی، گذر عمر در آینه بیمه، بیمه و آسایش و بیمه و امنیت به خلق اثر بپردازند.

20 اثر برگزیده با داوری کمال طباطبایی، هادی حیدری، محمدرضا میرشاه‌ولد، در نمایشگاه آنلاین بیمه ملت که در 13 آذرماه به مناسبت روز «بیمه» برگزار می شود به نمایش درآمده و نیز در قالب کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد.

هر هنرمند می تواند با ارسال حداکثر سه اثر با موضوع تصویرگری فرهنگ بیمه در این مسابقه شرکت کند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در ابعاد 30 در 42 سانتیمتر یا اندازه A3 به صورت دیجیتال یا از طریق پُست به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان روز 6 آذر 99 به پست الکترونیک pr@mellatinsurance.com یا نشانی تهران، بزرگراه کردستان شمال، بعد از پل همت، خروجی ونک برزیل، خیابان نشاط، انتهای برزیل شرقی، بالاتر از دیوان محاسبات، پلاک 1، مرکز همایش های بیمه ملت ارسال کنند.

به نفر اول 100 میلیون ریال، نفر دوم 70 میلیون ریال و نفر سوم 50 میلیون ریال و به همه آثار ارسال شده به دبیرخانه مسابقه، نیز دیپلم افتخار و هدیه ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت بیمه ملت به نشانی melat.ir مراجعه یا با شماره های 02188887780 داخلی 136 و 09375287064 در ساعات اداری (8 تا 16) تماس بگیرید.


logo-samandehi