فراخوان بین المللی طراحی نورپردازی LAMP 2021

فراخوان بین المللی طراحی نورپردازی LAMP 2021، با مشارکت Design Milk، از کلیه طراحان در سراسر جهان جهت شرکت در این رقابت دعوت می کند.

به گزارش گالری آنلاین، کلیه تجهیزات روشنایی اعم از آباژور زمینی، آباژور رومیزی، چراغ دیواری یا آویز که جهت استفاده در فضای داخلی طراحی شده باشند قابل قبول بوده و هیچگونه محدودیتی در نوع جنس آن ها وجود ندارد.

اسامی شرکت کنندگان نهایی پس از اعلام برنده نهایی به مدت یک سال در وب سایت LAMP بصورت آنلاین نمایش داده شده و تبلیغات و معرفی طرح برنده از طریق خبرنامه های LAMP و رسانه های اجتماعی انجام خواهد شد. همچنین فرصتی خواهد بود تا در شبکه های اجتماعی Design Milk، شریک انحصاری LAMP، با بیش از 500 هزار خواننده در ماه و بالغ بر 8 میلیون فالوور معرفی و شناخته شوید.

مسابقات LAMP 2021 در 3 گروه برگزار می شود:

تولید شده: شامل طرح هایی است که به تولید رسیده باشند، نمونه اولیه آن در حال تولید بوده و یا تا زمان اتمام مهلت ثبت نام قرار داد تولید آن منعقد شده باشد.

حرفه ای: شامل طرح، اسکچ، رندر یا نمونه اولیه باشد و به تولید انبوه نرسیده باشند. محصولاتی نیز که به صورت سفارشی و با تعداد محدود تولید شده باشند قابل قبول است.

دانشجویی: شرکت کنندگان در زمان ثبت نام در مسابقه باید در یکی از دوره های آموزش عالی طراحی یا سایر رشته های هنری مرتبط ثبت نام کرده باشند.

LAMP سازمان کوچکی است که خود را وقف شناخت، معرفی و اتصال استعدادهای نوظهور به بازارهای جدید در زمینه طراحی نورپردازی کرده است.


هزینه ثبت نام:

بخش محصولات تولید شده (manufactured): 150 دلار

بخش حرفه ای (professional ): 75 دلار

بخش دانشجویی (students): 75 دلار


مهلت ثبت نام: 1 سپتامبر 2021 (10 شهریور 1400)

تاریخ اعلام نتایج: 1 دسامبر 2021 (10 آذر 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi