فراخوان رقابت طراحی لجستیک تویوتا 2022

شرکت Toyota Material Handling اروپا فراخوان خود را جهت شرکت در مسابقه طراحی لجستیک تویوتا 2022 در زمینه میکرو لجستیک شهری اعلام کرد.

به گزارش گالری آنلاین، شرکت در این رقابت برای دانشجویان رشته طراحی در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد و فارغ التحصیلان اخیر (2021)، در سراسر جهان آزاد است. علیرغم تمرکز این مسابقه بر طراحی صنعتی، طراحی محصول و طراحی وسایل نقلیه از ارسال آثار دانشجویان با سابقه در زمینه کسب و کار، مد، مهندسی، معماری و غیره نیز استقبال خواهد شد.

به سه برنده این رقابت جوایز نقدی به ترتیب زیر تعلق می گیرد:

نفر اول 5500 یورو، نفر دوم 3،300 یورو، نفر سوم 2200 یورو

علاوه بر این، کلیه منتخبین نهایی از فرصت شرکت در دوره کارآموزی شش ماهه همراه با دستمزد در مرکز Toyota Material Handling Design سوئد، ایتالیا یا مرکز Design Toyota Motor اروپا در فرانسه برخوردار خواهند بود.

بیش از نیمی از جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند. در اروپا، این نسبت به بیش از هشتاد درصد می رسد. تهیه وسایل مورد نیاز مردم مسئولیت بسیار بزرگی است. ارسال مرسولات فقط در منطقه پاریس، هر هفته به حدود 4.3 میلیون میرسد، همه چیز از ناگت ماهی گرفته تا ماسک های صورت، از دارو تا دستگاه های فتوکپی، از کتاب تا چکمه، از گوشت گاو تا کیف و ...

مسابقه طراحی 2022 Toyota Logistic از شرکت کنندگان می خواهد تا پس از بررسی معضلات مربوط به میکرو لجستیک شهری طرح های خود در رابطه با روشهای مقابله با مشکلات رو به افزایش و همچنین بهبود سودآوری ارائه دهند. موانع پیش رو در لجستیک های شهری بسیار زیاد و متنوع هستند. یکی از آن ها افزایش روز افزون جمعیت شهرهاست که باعث ممنوعیت تردد خودرو ها در مراکز شهر شده که این خود اقدامی برای مقابله با آلودگی نیز است.

موضوع رقابت امسال "میکرو لجستیک شهری" است. این رقابت از شما می خواهد تا به بررسی روش های مقابله با تعداد بیشمار و رو به افزایش کالاهایی که وارد شهرهای ما می شوند، بپردازید. ارسال و تحویل تعداد سرسام آوری از مرسولات نیازمند راهکارهای جدید و موثرتری است و تلفیق میکرو لجستیک با میکرو موبیلیتی (وسیله‌ نقلیه الکتریکی سبک شخصی)، یکی از روشهای بررسی مقابله با این معضل است.

شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ثبت نام: 19 اکتبر 2021 (27 مهر 1400)

اعلام نتایج: مارس 2022


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi