فراخوان رقابت موشن گرافیک صلح 2021

"همبستگی و همکاری جهانی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری های همه گیر" موضوع رقابت بنیاد جایزه صلح Sunhak است.

به گزارش گالری آنلاین، بنیاد جایزه صلح Sunhak به منظور افزایش آگاهی پیرامون موضوعات مختلف صلح بین المللی و گسترش فرهنگ صلح، رقابت ویدیویی موشن گرافیک را برای سال 2021 برگزار می کند.

در سال 2021، برگزارکنندگان مسابقه گرافیک موشن را با موضوع "همبستگی و همکاری جهانی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری های همه گیر" با هدف غلبه بر بحران همه گیری از طریق همبستگی فرامرزی برگزار می کنند. پس از تحقیق دقیق و کامل در مورد موضوع، مهارت های هنری و فنی خود را به نمایش بگذارید تا با ساخت ویدیوی موشن گرافیک یافته های خود را در سطح جهانی به اشتراک بگذارید.

جوایز:

در مجموع جایزه نقدی به مبلغ 9700 دلار در نظر گرفته شده است که 5000 دلار به برنده جایزه بزرگ (Grand Prize) تعلق خواهد گرفت.

طرح برنده به طور گسترده و به صورت آنلاین با مردم سراسر جهان به اشتراک گذاشته خواهد شد و بدین ترتیب برگزار کنندگان نقش خود را در ارتقای همبستگی و افزایش آگاهی در رابطه با بیماری همه گیر ایفا خواهند کرد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

شرکت در این رقابت اعم از انفرادی یا تیمی برای همه آزاد بوده و محدودیتی در طول موشن گرافیک وجود ندارد.

ارزیابی کارهای ارسالی در دو مرحله آفلاین و آنلاین - در ماه اوت انجام می شود.

برندگان این دوره از مسابقات در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد.

جایزه دو سالانه صلح Sunhak به افراد و سازمانهایی اعطا خواهد شد که با تاثیری که در ساخت دنیایی بهتر برای نسل های آینده می گذارند در برقراری صلح سهم بسزایی داشته اند.


مهلت ثبت نام: 31 ژوئیه 2021 (9 مرداد 1400)

اعلام نتایج: سپتامبر 2021 (10 شهریور تا 8 مهر)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi