فراخوان جایزه طراحی KOKUYO

مسابقه بین المللی طراحی محصول KOKUYO با هدف تجسم آینده و بازنگری بر رابطه بین اشیاء و طراحی برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، موضوع نوزدهمین دوره از مسابقات KOKUYO DESIGN AWARD 2022 کنار گذاشتن آموخته های کهنه است. همراه با شیوع بیماری همه گیر کرونا که موجب شد مسائل پنهان موجود در اجتماع بیشتر نمود پیدا کنند، موضوع این مسابقه به طرح دوباره اطلاعات و احساساتی می پردازد که تاکنون هرگز در مورد آن بحث نکرده ایم، تجربیاتی که تا به امروز جمع آوری کرده ایم و بررسی طرح هایی که با تصور آینده ای ایده آل هر یک از ما می توانیم ارائه دهیم.

جهان در آستانه تغییرات اساسی قرار دارد. آیا اقتصاد، علم، دانش و یا قدرت خلاقیت خواهد بود که باعث فروپاشی چارچوب های قدیمی خواهد شد؟ ایجاد یک هنجار جدید و تجسم آینده در جایی فراتر از قوه درک انسان بسیار محدود کننده است.

یک طرح می تواند به چالش بکشد، نقد کند، تنوع به نمایش بگذارد و حتی اطلاعات و ایده آل ها را به نابودی بکشاند. بازسازی رابطه بین اشیاء و طراحی از اهداف این رویداد است. زمانی که جامعه، ایده ها، افراد و سبک زندگی دچار آشفتگی می شوند، هیچ امر مطلقی وجود ندارد.

طرح های مربوط به لوازم التحریر، مبلمان یا ابزار مورد استفاده در محیط کار، آموزش و زندگی واجد شرایط شرکت در این رقابت هستند.

جوایز:

- جایزه بزرگ 2،000،000 ین ژاپن (حدود 18،000 دلار)

سه جایزه شایستگی هریک به مبلغ 500،000 ین ژاپن (حدود 4500 دلار)

معیارهای داوری:

- تفسیر موضوع

- میزان تحقق و تکمیل بودن طرح

- پتانسیل طرح برای تبدیل شدن به محصول


مهلت ثبت نام و ارسال: 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi