فراخوان جایزه طراحی Feeel

زمانی که پروژه ها به واقعیت تبدیل می شوند

شرکت Feeel Design به همراه تیم بین المللی متشکل از هنرمندان حرفه ای، بستری جهت اجرای ایده های خلاقانه طراحی با استفاده از متریال های طبیعی فراهم کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف از برگزاری این رقابت تولید محصولاتی (بصورت سری یا تکی) است که خراب نشوند، دور ریختنی نباشند، دوام خود را برای دهه ها حفظ کرده و ظاهری زیبا داشته باشند.

شرکت طراحی Feeel Design تلاش می کند تا از مد روز و ترندها دور بماند، مارکتینگ را پشت سر گذاشته و مجددا به طراحی هنری یا در واقع طراحی محصول روی بیاورد.

جایزه طراحی جهانی Feeel رقابتی ویژه طراحان و هنرمندان خلاق است. برگزار کنندگان به دنبال هنرمندان حرفه ای با سبکی ویژه و تکنیک های خلاقانه و منحصر به فرد هستند. آنها به دنبال طراحی محصولات جدید و همچنین هنرمندانی هستند که پیچیده ترین محصولات، مبلمان، اشیا و تزیینات داخلی را می سازند.

سادگی، فرم های لاکونیک، طبیعی بودن متریال های مورد استفاده مواردی است که در طراحی و تولید دستی یک کالا در اولویت قرار می گیرند، تزیینات طراحی شده برای زیبایی محصول نیز همیشه جایگاه خود را حفظ کرده است. Design Feeel در نظر دارداین ایده آل ها را با محصولات مدرن تلفیق کند که نه تنها از ظاهری زیبا و چشم نواز برخوردار باشند بلکه شاید نه برای قرن ها اما دهه ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند و در میان امواج متلاطمی از اطلاعات و تغییراتی که هر روز با آن برخورد می کنیم مایه آرامش صاحبانشان باشند.

این رقابت در گروه های زیر برگزار می شود:

مبلمان: سری

مبلمان: کلکسیون

پروژه های هنری و صنایع دستی: طراحی داخلی

جایزه صنعت و خلاقیت: سازندگان

محصولات معماری: پارتیشن و دیواره و جدا کننده ها

محصولات معماری: قفسه ها

طراحی محصول: روشنایی

طراحی محصول: اشیا

پروژه های مرتبط با طبیعت و محیط زیست

پارک و باغ

مبلمان: آرام و خونسرد

جایزه صنعت و خلاقیت: اشیا


هیئت داوران مجرب متشکل از معماران، طراحان، متخصصان تولید، کارشناسان، چهره های برجسته در معماری و رسانه های طراحی در ارزیابی آثار معیار های زیر را مد نظر قرار خواهند داد:

بکار گیری متریال های طبیعی

اصول زیبایی شناختی محصول

بکارگیری تکنولوژی در ساخت محصول

اوریجینال بودن محصول

دوام و طول عمر محصول


جوایز:

امکان تولید نمونه اولیه محصول و عقد قرارداد جهت تولید محصول بصورت سری و توزیع محصولات دارای حق کپی رایت درگروه کالاهای معماری، طراحی اشیاء و مبلمان

جوایز اصلی و نشان های افتخار بر اساس اسکچ های ارسالی شما به هیئت داوران در ابعاد کامل ساخته خواهد شد. علاوه بر این قراردادی برای تولید محصولات شرکت کنندگان در این رقابت توسط Feeel Design- شرکت متخصص در محصولات سفارشی، پیشنهاد خواهد شد.

کتابی از پروژه های منتخب این رقابت به چاپ خواهد رسید.

به همه برندگان رقابت نیز نشان یادبود و گواهینامه اهدا خواهد شد.

به برندگان هرگروه 3 جایزه بعلاوه جایزه منتخب مردمی اهدا خواهد شد.


مهلت ثبت نام: 14 اکتبر 2021 (22 مهر 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi