فراخوان رقابت بین المللی A’ Design

رقابت A’ Design، از برجسته ترین رقابت های بین المللی سالیانه در زمینه طراحی در جهان، فراخوان خود را جهت شرکت در رقابت طراحی سال 2022 اعلام کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با هدف معرفی، حمایت و تجلیل از بهترین طرح ها در تمام کشورها و تمامی رشته های هنری برپا شده است.

هر ساله پروژه هایی که با محوریت نوآوری، فناوری، طراحی و خلاقیت اجرا شده باشند موفق به دریافت جایزه A’ Design خواهند شد. رقابت طراحی A’Design با اعطای جوایز به برندگان شهرت، اعتبار، توجه عموم و استقبال جهانی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

هدف اصلی از برگزاری این رقابت، ایجاد آگاهی و شناخت جهانی درباره شیوه ها و اصول طراحی خوب با برجسته کردن بهترین طرح ها در همه کشورها و در همه زمینه های صنعتی و هدف نهایی آن تشویق طراحان، شرکت‌ها و برندها ی مختلف در سرتاسر جهان برای خلق محصولات و پروژه‌هایی منحصر بفرد و به نفع جامعه است.

این رقابت در طیف گسترده ای از فعالیت های خلاقانه جهت معرفی برترین طراحان از همه کشورها و تمامی رشته ها برگزار می شود.

جوایز رقابت طراحی A’Design مجموعه ای جامع و نفیس برای منتخبین بهترین طرح ها بشمار می رود. این جایزه شامل گواهینامه بین المللی بهترین طراحی با قالب فلزی، دعوت به مراسم اهدای جوایز در ایتالیا، برگزاری نمایشگاهی از آثار برندگان (بصورت آنلاین و حضوری)، چاپ پوستر A2 از آثار برندگان، چاپ در سالنامه مجموعه پروژه های برگزیده، اعطای تندیس 3 بعدی فلزی به همراه جعبه نفیس، ترجمه پروژه به بیش ار 20 زبان زنده دنیا به منظور دسترسی مخاطبان در اقصی نقاط جهان، مصاحبه اختصاصی با برنده، چاپ و نشر از طریق مطبوعات، مجوز استفاده از لوگوی برنده جایزه و رقابت طراحی A’Design در مکاتبات، تبلیغ آثار برنده در نشریات، نشر در رسانه های جمعی

از طریق شرکای مطبوعاتی برگزارکننده، قرار گرفتن در رتبه بندی جهانی و غیره است.

جایزه و رقابت طراحی A’Design با توسعه مرزهای علم، طراحی، خلاقیت و فناوری از طریق ایجاد انگیزه در نوآوران جهت طرح و ارائه ایده ها ی برتر از هدفی بشردوستانه در پیشرفت جوامع برخوردار است. هدف از این مسابقه ایجاد انگیزه در جهت خلاقیت، ایده های بکر و خلق کانسپت در تمامی حوزه های صنعت است.

اعطای لوگوی "برنده مسابقه طراحی A’Design، نشان دهنده طرح های اوریجینال، کارآمد و اثر بخشی است که به بهبود کیفیت زندگی انسان ها کمک می کند.

رقابت طراحی A’Design از طراحان سراسر جهان دعوت می کند تا با بهترین آثار، پروژه ها و محصولات خود در این مسابقه شرکت کنند.

لازم به ذکر است که آثار ارسالی باید در ده سال اخیر اجرا شده باشند.


هر گونه صنایع دستی، دستاورد خلاقانه، اثر هنری، کالا، پروژه یا خدماتی که از طراحی فوق العاده، زیبایی شناسی پیشرفته، ایده پردازی خلاقانه، تفکر طراحی، مهندسی برتر و نوآوری اوریجینال برخوردار باشد، واجد شرایط شرکت در این رقابت است.

هزینه ثبت نام:

ثبت نام و ارسال رایگان است. پس از ارزشیابی و امتیازدهی مقدماتی از نامزدان دریافت جایزه هزینه ای دریافت می شود که مبلغ آن به پروفایل شرکت کننده، زمان ارسال اثر، امتیاز دهی مقدماتی و نوع ثبت نام بستگی دارد.


آخرین مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2022 (9 اسفند 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi