فراخوان رقابت عکاسی خبری News Photo Awards

جهان در حال تغییر، موضوع رقابت جوایز عکاسی مطبوعاتی News Photo Awards به عنوان دومین مسابقه بین المللی عکاسی ویژه عکاسان مطبوعاتی حرفه ای است که توسط آژانس خبری روسی TASS برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین، در حال حاضر قرنطینه سراسری در جهان تقریباً به پایان رسیده و امید واریم دانش و تجربه بدست آمده از این دوران به ما کمک کند تا از این پس بتوانیم از تکرار این قبیل حوادث پیشگیری کنیم .

به هر حال اوضاع جهان چنان به سرعت برق ، متفاوت و غیر منتظره در حال تغییر است که مردم فرصتی برای درک یا سازگاری با شرایط پیش امده را ندارند. این مسئله نه تنها مراقبت های بهداشتی و پزشکی که سیاست، اقتصاد، جامعه، فرهنگ و سایر حوزه ها را نیز در برمی گیرد که با شتاب تمام در حال تغییر هستند و زندگی روزمره میلیاردها انسان را به سرعت متحول کرده و دستخوش تغییر می کنند.

نگاه حرفه‌ای عکاسان خبری در سراسر جهان مانند دوران بیماری همه گیری کوید 19 به ما کمک می کند تا شاهد تحولات جهانی و منطقه‌ای بوده و ازهمه مهمتر آنها را به ثبت برسانیم.

عکاسان خبری حاضر در صفوف مقدم اولین کسانی بودند که جذاب ترین خبرها را شناسایی و منتشر کردند . عکاسان خبری وقایع مهمی را برای جهانیان به ثبت رساندند که بسیاری از آنها با ثبت این لحظات برای نسل های آینده به عاملی حیاتی و سرنوشت ساز در تاریخ جهان بدل خواهند شد.

وقایع ثبت شده توسط عکاسان حرفه ای چهره جهان متحول یا به عبارت دیگر"شرایط نرمال جدید" در سال 2021 را منتقل کرده و به نمایش خواهد گذاشت.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

عکاسان مطبوعاتی که در رسانه ها ی خبری فعالیت کره و یا با آنها همکاری می کنند می توانند آثار خود را ارسال کنند.

مسابقه در چهار بخش "خبر"، "مردم و سبک زندگی"، "مراقبت های بهداشتی" و "محیط زیست" برگزار می شود.

عکس ها باید با فرمت JPEG و فشرده سازی با کیفیت بالا ( اما نه بیشتر از 5 مگابایت) ارسال شوند.

عکس ها باید در اندازه اصلی خود آپلود شده و نباید تغییری در مقیاس و وضوح آن داده شود.

از هر گروه دو برنده برای بهترین "عکس تکی" و بهترین "مجموعه عکس" انتخاب خواهند شد که هریک 3000 دلار جایزی نقدی دریافت خواهند کرد.

جایزه بزرگ به خالق بهترین اثر با جایزه نقدی به مبلغ 10000 دلار اعطا خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام : 24 دسامبر 2021 (3 دی 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi