فراخوان رقابت بین المللی عکاسی چلسی 2021

بالغ بر 55 هزار دلار ارزش جوایز رقابت CIPC، همراه با امکان حضور در نمایشگاه نیویورک و فرصت ایجاد روابط بیشمار حرفه ای است.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت بین المللی عکاسی چلسی (CIPC) فراخوان خود را برای سال 2021 اعلام کرده است و از تمامی عکاسان با استعداد در سراسر جهان دعوت می کند تا با ارسال بهترین آثار خود در این رویداد شرکت کنند و این فرصت را پیدا کنند تا از نظر حرفه ای در قلب منطقه هنری نیویورک شناخته شده و حمایت شوند.

این رویداد با قرار دادن آثار هنرمندان در معرض دید عموم و فرصت بررسی آثار آنها توسط هیئت داوران برجسته از پیشرفت شغلی و شناخته شدن آنها حمایت می کند.

به 5 نفر از عکاسان منتخب جایزه نقدی به مبلغ 500 دلار اعطا خواهد شد و آثار آنها در وب سایت های مسابقات هنری نیویورک (NY Art) متعلق به CIPC به نمایش گذاشته خواهد شد.

تصاویر دیجیتال، آنالوگ، موبایل و تصاویر گرفته شده با هر نوع دوربین قابل قبول بوده اما فیلم پذیرفته نمی شود.

محدودیتی در موضوع عکس های ارسالی وجود ندارد؛ و هنرمندان می توانند در عکس های ارسالی خود به موضوعات مختلفی از فرهنگ های منطقه ای و عکاسی در سفر گرفته تا کارهای تجاری و عکاسی مطبوعاتی بپردازند.

توجه داشته باشید که تمام عکس های ارسالی باید برای فروش در دسترس باشند.

این مسابقه توسط مسابقات هنری نیویورک (NYAC) برگزار می شود.

مسابقات هنری نیویورک (NYAC) بخشی از گروه هنرهای زیبای نیویورک است که در سال 1984 توسط Miki Stiles که قصد ورود به بازار هنر نیویورک و افتتاح گالری شخصی خود بنام Miki Stiles را داشت تأسیس شد. از آن موقع تا کنون، مسابقات هنری نیویورک فرصتی برای هنرمندان فراهم کرده است تا از آن در پیشرفت حرفه خود و تبلیغ آثارشان برای طیف گسترده تری از مخاطبان بهره مند شوند.

- در بخش عکاسی آماتور هر هنرمند حداقل باید یک (1) تصویر در رابطه با موضوع انتخابی و همراه با عنوان ارسال کند.

- در بخش عکاسی حرفه ای هر هنرمند باید حداقل پنج (5) تصویر بصورت مجموعه یا تکی ارسال کند. تمامی عکس های ارسالی باید همراه با عنوان باشند. همچنین شرکت کنندگان می توانید توضیحات مرتبط با مجموعه عکس خود را نیز ارسال کنند.


هزینه ثبت نام:

عکاسی آماتور: هزینه ثبت نام برای حداکثر 5 تصویر25 دلار بوده و به ازای هر عکس اضافی 5 دلار دریافت خواهد شد.

عکاسی حرفه ای: هزینه ثبت نام برای حداکثر 5 تصویر 45 دلار بوده و به ازای هر عکس اضافی 5 دلار دریافت خواهد شد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


آخرین مهلت: 15 فوریه 2022 (26 بهمن 1400)


برای اطلاعات بیشتر به وب سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi