فراخوان رقابت عکاسی چشم ذهن

بررسی ژرفا و تفکر نهفته در ورای هر عکس با اشاره به مقاله عکس هنری Henri Cartier-Bresson’s موضوع هفتمین دوره از رقابت عکاسی Awards All About Photo است.

به گزارش گالری آنلاین، برندگان از 10 هزار دلار جایزه نقدی، پوشش مطبوعاتی گسترده و شناخت جهانی برخوردار خواهند شد. برنده جایزه بزرگ 5000 دلار، برنده مقام دوم 2000 دلار، مقام سوم 1500 دلار، مقام چهارم 1000 دلار و برنده مقام پنجم 500 دلار دریافت خواهد کرد.

آثار برندگان در گالری All About Photo Winners، خبرنامه، رسانه‌های اجتماعی و در نسخه چاپی مجله AAP "ویژه All About Photo Awards 2022" به نمایش گذاشته شده و منتشر می شوند.

بعلاوه از هنرمندان منتخب شایستگی ویژه (Particular Merit) دعوت می شود تا پورتفولیوی خود را در وب سایت www.all-about-photo.com به نمایش بگذارند.

بنا به گفته Henri Cartier-Bresson، عکاسی یعنی درک همزمان، و در لحظه ی واقعیت، چیدمان و هماهنگ سازی دقیق فرم هایی که به لحاظ بصری درک شده و به آنها معنا بخشیده اند. عکاسی یعنی قرار دادن سر، چشم و قلب انسان در یک محور.

عکاسی در تمامی ژانر ها قابل قبول بوده و سوژه عکس مد نظر قرار خواهد گرفت.

عکاسی دیجیتال، آنالوگ، فرایندهای جایگزین در عکاسی و غیر از آن در این رقابت قابل قبول است.

تمامی آثار باید اورجینال باشند.

ویژگی های عکس ارسالی:

عکس ارسالی بدون واترمارک با فرمت JPEG یا JPG، وضوح 72 dpi و فرمت رنگ Grayscale یا RGB باشد.

لایه ها تخت (flatten) شده باشند. حجم فایل حداکثر 2 مگابایت و اندازه بلندترین ضلع عکس حداکثر 1200 پیکسل و حداقل 200 پیکسل باشد.

شرکت در این رقابت برای همه افراد 18 سال به بالا، اعم از عکاسان حرفه ای و آماتور آزاد و رایگان است.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای 3 عکس اول 35 دلار و برای هر عکس اضافی 5 دلار است. (حداکثر 50 عکس می توانید ارسال کنید.)


آخرین مهلت ثبت نام: 1 فوریه 2022 (12 بهمن)


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi