فراخوان رقابت طراحی معماری اقامتگاه Painters` Lake House

مرکز Buildner برگزار کننده رقابت معماری از علاقه‌مندان به معماری دعوت می کند با ارسال پروژه های مربوط به طراحی اقامتگاه هنرمندان نقاش که در ساحل زیبای دریاچه Cernostes لتونی، یکی از سرسبزترین کشورهای اروپا واقع شده است در این رقابت شرکت کنند.

به گزارش گالری آنلاین، صاحبان فعلی این خانه در نظر دارند با مد نظر قرار دادن اصول بنیادین طبیعت این مکان را به نمونه بارزی ازمحیط زیست پایدار بدل کنند.

اقامتگاه جدید باید بتواند بعنوان کارگاه و محل اقامت موقت هنرمندان نقاش مورد استفاده قرار گیرد. ساختمان جدید باید جایگزین ساختمان فعلی شده و بتواند امکان اسکان دو هنرمند نقاش به همراه خانواده را به مدت 3 ماه فراهم کند.

ورکشاپ هنرمندان کانون اصلی ساختمان خواهد بود که باید از فضایی با کاربری متعدد و نور طبیعی زیاد برخوردار باشد. همچنین در صورت نیاز بتوان یک فضای بزرگ را به فضاهای کاری کوچکتر و شخصی تبدیل کرد.

محل اقامت باید تعادلی بین حریم خصوصی و تعامل ایجاد کند تا هر دو خانواده بتوانند مدتی طولانی با آسایش خاطر در کنار یکدیگر سپری کنند.

از آنجایی که پروژه های برنده برای ساخت و ساز پیشنهاد می شوند، هیئت داوران در جستجوی پروژه‌هایی هستند که بر تکنیک‌های ساختمانی سازگار با محیط زیست و مقرون‌به‌صرفه و هم راستا با شهرت لتونی به‌عنوان یکی از سبزترین کشورهای اروپا تمرکز داشته باشند.

شرکت در این رقابت برای همه آزاد است. اجرای پروژه به صورت فردی یا تیمی (حداکثر اعضای تیم 4 نفر) امکان پذیر است. مکاتبه با برگزارکنندگان و اطلاعات ارسالی باید به زبان انگلیسی باشد.

جوایز:

در این رقابت 3 برنده پروژه، 3 برنده جایزه ویژه و 6 برنده لوح تقدیر توسط هیئت داوران انتخاب خواهد شد. Buildner (Bee Breeders ) در مجموع 10000 یورو جایزه نقدی به برندگان اهدا خواهد کرد

- نفر اول- 4000 یورو

- نفر دوم- 2500 یورو

- نفر سوم- 1000 یورو

جایزه انتخاب مشتری (client’s award): 1000 یورو

جایزه دانشجویی Buildner :1000 یورو و کارت هدیه ARCHHIVE BOOKS به ارزش 50 یورو

جایزه پایداری Buildner :500 یورو

و 6 برنده لوح تقدیر


مهلت و هزینه ثبت نام:

ثبت نام نهایی: 10 سپتامبر تا 3 نوامبر 2022 (19 شهریور تا 12 آبان 1401)

معماران/ علاقمندان/ شرکت ها: 145 یورو

دانشجویان: 115 یورو


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi