فراخوان رقابت عکاسی و فیلمبرداری نیکون

نیکون در جشن 48 سالگی خود هنرمندان را دعوت به شرکت در رقابت دنیای کوچک با ارسال تصاویر ثبت شده توسط میکروسکوپ نوری میکند.

به گزارش گالری آنلاین، دنیای کوچک نیکون به عنوان انجمن پیشرو برای نمایش زیبایی و پیچیدگی زندگی از طریق میکروسکوپ نوری در نظر گرفته می شود. مسابقه فوتومیکرووگرافی برای هر کسی که به میکروسکوپ و عکاسی علاقه دارد آزاد است. مسابقه ویدیویی تحت عنوان Small World In Motion شامل هر فیلم یا عکس دیجیتالی تایم لپس گرفته شده از طریق میکروسکوپ می شود.

برندگان هر کدام یکی از 20 جایزه را دریافت خواهند کرد که بر اساس رتبه آنها در مسابقه مرتب شده اند. سه جایزه اول به ترتیب 3000 دلار، 2000 دلار و 1000 دلار آمریکا هستند.

رقابت جهانی نیکون برای هر کسی که به عکاسی از طریق میکروسکوپ علاقه دارد، آزاد است. آثار هنرمندان در اولین فراخوان بین المللی جهان کوچک نیکون، برای اولین بار در سال 1975 به عنوان وسیله ای برای شناسایی و تحسین تلاش های کسانی که با عکاسی از طریق میکروسکوپ نوری درگیر هستند آغاز شد. از آن زمان، دنیای کوچک به ویترینی پیشرو برای عکاسان میکروگراف از گسترده ترین رشته های علمی تبدیل شده است.

در سال 2011، نیکون اعلام کرد که شروع به پذیرش فیلم‌هایی که از طریق میکروسکوپ گرفته شده‌اند کرده است و به عنوان یک دسته جدید در سی و هفتمین مسابقه سالانه عکاسی جهان کوچک نیکون خواهد بود. این دسته بندی جدید با عنوان دنیای کوچک هر فیلم یا عکاسی دیجیتالی و تایم لپس گرفته شده از طریق میکروسکوپ را در بر می گیرد و رشته ای جدید و متمایز را به رقابت اضافه می‌کند.

شرکت در مسابقه رایگان است.

آخرین مهلت ثبت نام 30 آوریل 2023 (10 اردیبهشت 1402)

تاریخ حدودی اعلام نتایج اکتبر 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi