مسابقه طراحی تی شرت معمار

مسابقه بین المللی طراحی تی شرت با عنوان "تی شرت معمار" توسط AAPPAREL Architects` Apparel و برگزارکنندگان مسابقه معماری Buildner برپا میشود.

به گزارش گالری آنلاین، AAPPAREL از علاقه مندان به معماری می خواهد که طرحی را ایجاد کنند که نشان دهنده این حرفه باشد، این طرح میتواند بر آثار بزرگ معماری، رویدادها، بزرگترین چالش های صنعت، یا ویژگی های افراد در این زمینه تمرکز کند.

طرح ها می توانند هر چیزی باشند، از طرح ذهنی گرفته تا کاریکاتور و متن، به شرطی که مفهوم شرکت کننده را از آنچه باید به عنوان تی شرت معمار شناخته شود، دربرگیرد.

از شرکت‌کنندگان در مسابقه خواسته می‌شود که یک تصویر سفید روی پس‌زمینه سیاه، در اندازه A3 (عمودی) + 250 کلمه توضیحات در مورد ایده خود، ارسال نمایند.

جوایز:

جایزه اول - 1500 یورو

جایزه دوم - 1000 یورو

جایزه سوم - 500 یورو

3 نقاشی برگزیده برتر به صورت چاپ روی تیشرت مشکی AAPPAREL در دسترس خواهد بود.

برنامه مسابقات:

آخرین مهلت ثبت نام: 30 آوریل 2023 (10 اردیبهشت 1402)

اعلام برندگان: 10 می 2023 (20 اردیبهشت 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi