فراخوان جایزه طراحی محصول جیمز دایسون

دانشجویان طراحی صنعتی و فارغ‌التحصیلان این رشته با شرکت در این رویداد رایگان می‌توانند جوایز نقدی دریافت نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، جایزه جیمز دایسون یک جایزه طراحی بین‌المللی است که نسل بعدی مهندسین طراح را تجلیل، تشویق و الهام می‌بخشد. این مسابقه برای دانشجویان فعلی و اخیر مهندسی طراحی آزاد است و توسط بنیاد جیمز دایسون اداره می شود.

از شرکت کنندگان خواسته می شود که متفاوت فکر کنند، تا محصولاتی تولید کنند که بهتر عمل کنند. امسال جایزه جیمز دایسون همچنین به دنبال آثاری خواهد بود که به مسئله پایداری بپردازند.

شرکت کنندگان می‌توانند به صورت گروهی و انفرادی در این رویداد شرکت کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

دانشجویان فعلی مهندسی، طراحی محصول و طراحی صنعتی - و کسانی که در این رشته ها در چهار سال گذشته فارغ التحصیل شده اند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

دو جایزه 37000 دلاری به هر برنده بین المللی و پایداری تعلق می گیرد. علاوه بر این، نفرات برتر بین المللی و یک برنده ملی انتخاب خواهند شد.


مهلت ثبت نام: 19 جولای 2023 (28 تیر 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi